مواعظ العددیه: نصایح شمارشی (جلد دوم)


مواعظ العددیه: نصایح شمارشی (جلد دوم)

دسته: پیامبر اسلام، معصومین و اصحاباین کتاب مجموعه ای از پندها و رهنمودهای پیامبر(ص)، ائمه(ع) و برخی حکما و عرفا است که آیت اللّٰه مشکینی به گردآور...

این کتاب مجموعه ای از پندها و رهنمودهای پیامبر(ص)، ائمه(ع) و برخی حکما و عرفا است که آیت اللّٰه مشکینی به گردآوری آنها اهتمام ورزیده و به شالوده اصلی آن که کتاب «الاثنی عشریة» نام داشت، افزوده و آن را «المواعظ العددیة» نام نهاده است.
این اثر سال ها پیش با تلاش آیت اللّٰه جنتی ترجمه شد و با نام «نصایح» منتشر شد. در ویرایش جدید کتاب، به تناسب نیاز مواردی حذف و روایات بسیاری بر آن افزوده شد. هم چنین در ویرایش جدید، علاوه بر افزودن منابع و مستندسازی روایات، در ترجمه آن نیز بازنگری شده است.
کتاب در هجده باب سامان یافته است: مفردات، پندهای دوگانه، پندهای سه گانه، پندهای چهارگانه، پندهای پنج گانه، پندهای شش گانه، پندهای هفت گانه، پندهای هشت گانه، پندهای نه گانه، پندهای ده گانه، پندهای یازده گانه، پندهای دوازده گانه، پندهای سیزده گانه تا نوزده گانه، پندهای بیست و بیشتر از آن، پندهای بیست و دو، پندهای چهل و بیشتر از آن، پندهای پنجاه و بیشتر از آن، پندهای هفتاد و بیشتر از آن.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کتاب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند