رسمی: بازی‎های جدیدی از سری ویچر در راه هستند


رسمی: بازی‎های جدیدی از سری ویچر در راه هستند

کمپانی CD Projekt Red که اکنون به سختی مشغول کار بر روی بازی Cyberpunk 2077 است، اعلام کرده است که بازی‎های جدیدی از سری ویچر در راه هستند. کمپانی CD Projekt Red اعلام کرده است سری ویچر با نسخه‎های جدیدی بازخواهد گشت و به نظر می‎رسد این بازگشت زودتر از چیزی باشد که بسیاری از طرفداران انتظار داشتند. همانطور که می‎دانید بازی The Witcher 3 : Wild...

کمپانی CD Projekt Red که اکنون به سختی مشغول کار بر روی بازی Cyberpunk 2077 است، اعلام کرده است که بازی‎های جدیدی از سری ویچر در راه هستند.

کمپانی CD Projekt Red اعلام کرده است سری ویچر با نسخه‎های جدیدی بازخواهد گشت و به نظر می‎رسد این بازگشت زودتر از چیزی باشد که بسیاری از طرفداران انتظار داشتند. همانطور که می‎دانید بازی The Witcher 3 : Wild Hunt که در سال 2015 منتشر شد پایانی بود برای سه گانه ویچر. این سری در ابتدا چندان درجه یک نبود ولی شما با نگاه کردن به بازی The Witcher 3 : Wild Hunt که یکی از پرفروش‎ترین و موفق‎ترین بازی‎های نسل حاضر است این موضوع را متوجه نخواهید شد. این سری اکنون بسیار بزرگ‎ شده است و با انتشار سریال The Witcher شبکه نتفلیکس بزرگ‎تر هم خواهد شد. با وجود همه این‎ها کمپانی سی‎دی پراجکت رد خیلی کم درباره آینده این فرانچایز صحبت کرده بود که البته آن‎ها اخیرا اعلام کرده‎اند که محتوای جدیدی از این سری در راه است. به نظر می‎رسد بازی جدید این سری پس از انتشار بازی Cyberpunk 2077 معرفی شود.

این کمپانی لهستانی در کنفرانس سرمایه‎گزارانش اعلام کرد که از این به بعد با سیستم دو فرانچایزه جلو خواهد رفت که شامل ذو بازی The Witcher و Cuberpunk 2077 است.

کمپانی ما عقیده دارد که نگهداری رشد و توسعه‎‌ای که به دست آورده نیازمند پیشرفت بیشتر مهارت‎هایمان برای توسعه بازی‎هایی در سطح جهانی و حفظ ارتباط با جامعه جهانی بازی است. مدیریت کردن دو فرانچایز بزرگ و تعداد زیادی تیم توسعه مستقل به کمپانی این اجازه را می‎دهد که کار را بر روی پروژه‎های متفاوت به صورت موازی جلو ببرد و فضاهای خالی در برنامه انتشار بازی‎ها را پر کند. این حرکت به سمت سیاست “دو فرانچایز بزرگ و تعداد زیادی محصول مستقل” همچنین اجازه بهینه‎سازی فرآیند ساخت، فعالیت‎های اقتصادی و کاهش ریسک را به کمپانی می‎دهد و همچنین زمینه را برای پیشرفت حرفه‎ای کارکنان فراهم می‎کند.

همانطور که در بیانیه منتشر شده مشاهده کردید هنوز معلوم نیست که این سیستم دو فرانچایزه چگونه عمل می‎کند. آیا این بدان معنی است که در آینده شاهد انتشار بازی از این دو فرانچایز به صورت یکی در میان خواهیم بود یا این که این سیاست کلی‏‎تر است و فقط روی انتشار بازی از این دو فرانچایز تاکید دارد ولی قاون مشخصی برای آن نیست. هیچ چیز مشخص نیست ولی اگر احتمال اول درست باشد به زودی شاهد انتشار نسخه جدیدی از سری ویچر بر روی پلی‎استیشن 5، ایکس باکس اسکارلت و کامپیوترهای شخصی خواهیم بود.

نظر شما درباره سری ویچر چیست؟ آیا موفقیت بازی Cyberpunk 2077 که کیانو ریوز هم در آن حضور دارد می‎تواند باعث شود که دنباله‎ای برای این فرانچایز ساخته شود؟

رسمی: بازی‎های جدیدی از سری ویچر در راه هستندرسمی: بازی‎های جدیدی از سری ویچر در راه هستند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک