با محتوای پایان بازی Borderlands 3 آشنا شوید!


رسانه کلیک – استودیوی «گیرباکس سافتور» به تازگی اطلاعاتی در خصوص محتوای پایان بازی Borderlands 3 به اشتراک گذاشته که بر اساس آن، ظاهرا بازیکنان پس از اتمام بخش داستانی، همچنان به تجربه این اثر علاقه مند خواهند بود. مجموعه بوردرلندز یکی از متفاوت ترین آثار صنعت بازی های ویدیویی برشمرده می شود که کمتر […] نوشته با محتوای پایان بازی Borderlands 3...

رسانه کلیک – استودیوی «گیرباکس سافتور» به تازگی اطلاعاتی در خصوص محتوای پایان بازی Borderlands 3 به اشتراک گذاشته که بر اساس آن، ظاهرا بازیکنان پس از اتمام بخش داستانی، همچنان به تجربه این اثر علاقه مند خواهند بود.

با محتوای پایان بازی Borderlands 3 آشنا شوید!با محتوای پایان بازی Borderlands 3 آشنا شوید!با محتوای پایان بازی Borderlands 3 آشنا شوید!با محتوای پایان بازی Borderlands 3 آشنا شوید!با محتوای پایان بازی Borderlands 3 آشنا شوید!با محتوای پایان بازی Borderlands 3 آشنا شوید!

مجموعه بوردرلندز یکی از متفاوت ترین آثار صنعت بازی های ویدیویی برشمرده می شود که کمتر از دو هفته به انتشار نسخه جدید آن تحت عنوان Borderlands 3 باقی مانده و هم اکنون هواداران زیادی برای تجربه آن ثانیه شماری می کنند. یکی از نکاتی که در محبوبیت این فرانچایز به شدت تاثیرگذار بوده، محتویات پایان بازی است که پس از اتمام بخش داستانی و طی تمامی ماموریت ها، کماکان بازیکنان را به تجربه آن تشویق و ترغیب می کند.

خوشبختانه گیرباکس سافتور به خوبی از این ویژگی کلیدی سری بوردرلندز آگاه بوده و محتویات مختلفی برای پایان بازی Borderlands 3 در نظر گرفته تا این اثر ارزش تکرار دوباره را داشته باشد. در همین راستا، اخیرا اطلاعات تکمیلی تری در خصوص انتهای بازی ارائه شده که طبق آن ها، به نظر می رسد بوردرلندز 3 نیز محتویاتی گوناگونی را پس از اتمام بخش داستانی در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. به گفته سازندگان، Guardian Rank اولین بخش از محتویای پایان بازی است که به سه شاخه Enforcer، Survivor و Hunter تقسیم می شود. این بخش که پس از اتمام تمامی ماموریت های اصلی در دسترس قرار می گیرد، به شما اجازه می دهد که با استفاده از کسب امتیازهای متعدد (XP) می توانید میزان قدرت شخصیت خود را به طور چشمگیری افزایش دهید. حالتی که از لحاظ عملکرد، شباهت زیادی با بخش Badass Rank در نسخه‌ی دوم سری دارد.

با محتوای پایان بازی Borderlands 3 آشنا شوید!با محتوای پایان بازی Borderlands 3 آشنا شوید!با محتوای پایان بازی Borderlands 3 آشنا شوید!با محتوای پایان بازی Borderlands 3 آشنا شوید!با محتوای پایان بازی Borderlands 3 آشنا شوید!با محتوای پایان بازی Borderlands 3 آشنا شوید!

البته، ذکر این نکته مهم است که از برخی جوانب تفاوت هایی میان حالت Guardian Rank و Badass Rank به چشم می خورد؛ به طوری که برخلاف باداس رنک، چنانچه تعداد مشخصی از Guardian Token را در یکی از شاخه های مذکور استفاده کنید، پاداش جدیدی با نام Guardian Reward در اختیار شما قرار خواهد گرفت. هرچند، این دو حالت از حیث افزایش میزان سلامت و قدرت شخصیت شما کاملا مشابه یکدیگر هستند.

با محتوای پایان بازی Borderlands 3 آشنا شوید!

با محتوای پایان بازی Borderlands 3 آشنا شوید!

دیگر محتوای پایان بازی Borderlands 3 مربوط به True Vault Hunter می شود. بخشی که در نگاه اول، بیشتر به حالت نیو گیم پلاس (New Game Plus) شباهت دارد. به کمک این حالت، شما می توانید با حفظ آیتم ها و دستاوردهایی که در طول بخش داستانی به دست آورده اید، مجددا مراحل بازی را از ابتدا تجربه کنید، با این تفاوت که درجه سختی بازی یک پله بالاتر رفته و دشمنان این بار به زره های محکم تری مجهز بوده و ضربات قوی تر و میزان سلامتی بیشتری دارند.

افزون بر این، بوردرلندز 3 دارای درجه سختی‌ای به نام Mayhem است که شامل سه حالت Mayhem 1، Mayhem 2 و Mayhem 3 می شود. برای مثال، در درجه‌ سختی Mayhem 1، ویژگی Savage منجر به افزایش آسیب دشمنان شده و امکان پیشروی مراحل را برای افراد تازه کار آسان تر می کند. در طرف مقابل، حالت You’re a Wizard میزان آسیب گلوله های شما را به شدت کاهش می دهد که از این طریق بازیکنان را به چالش خواهد کشید.

شایان ذکر است؛ بازی مورد انتظار Borderlands 3 در تاریخ 22 شهریور (13 سپتامبر) روی پلتفرم‌ های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و رایانه‌ های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر خواهد شد. به علاوه، عرضه این عنوان روی پلتفرم استریم محور گوگل استادیا نیز رسما تایید شده است.

Source: GamingBolt

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش