ویارئال 2-2 رئال مادرید؛ درخشش بیل برای پوشش ضعف های تیم زیدان کافی نبود


ویارئال 2-2 رئال مادرید؛ درخشش بیل برای پوشش ضعف های تیم زیدان کافی نبود

از هفته سوم رقابت های لالیگا دو تیم ویارئال و رئال مادرید به مصاف هم رفتند.

طرفداری- رئال مادرید در هفته سوم رقابت های لالیگا در زمین ویارئال به دومین تساوی پیاپی دست یافت تا اختلاف با صدر جدول در همین ابتدای کار به 4 امتیاز برسد.

اطلاعات بازی

تورنمنت: لالیگا 2019/20

روز و تاریخ مسابقه: یکشنبه | 10 شهریور 1398

محل برگزاری: ورزشگاه د لا سرامیکا

داور: خسوس خیل مانزانو

گلزنان: جرارد مورنو، موی گومز | گرت بیل (2)

شرح بازی و گل ها

در دقیقه '12 دروازه رئال مادرید روی اشتباه فاحش راموس باز شد؛ توپی که کاپیتان مادریدی ها لو داد، مهاجم ویارئال را در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه اول را کورتوا برگشت داد اما در ادامه ضربه جرارد مورنو وارد دروازه شد تا حساب کار 1-0 شود.

دقیقه '21 ضربه ایستگاهی خطرناک بیل از نزدیکی محوطه جریمه با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه '25 پاس خوب کاسمیرو، یوویچ را پشت محوطه صاحب توپ کرد اما ضربه پای چپ مهاجم صرب با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه '31 روی ارسال لوکاس وازکز، دروازه بان ویارئال دچار اشتباه شد اما ضربه سر کاسمیرو راهی به دروازه خالی حریف پیدا نکرد. دقیقه '35 ضدحمله سریع بازیکنان رئال مادرید که در نهایت ضربه لوکاس وازکز به دیواره کناری دروازه برخورد کرد.

ویارئال 2-2 رئال مادرید؛ درخشش بیل برای پوشش ضعف های تیم زیدان کافی نبود

دقیقه '1+45 در آخرین ثانیه های نیمه اول، همکاری تیمی فوق العاده بازیکنان رئال مادرید، منجر به گل تساوی شد؛ یک و دوی یوویچ با کارواخال و در نهایت پاس مدافع راست رئال مادرید به دهانه دروازه خالی، بیل را در موقعیت 100 درصد گلزنی قرار داد تا بازیکن ولزی با یک بغل پا حساب کار را 1-1 کند.

در دقیقه '57 فرناندز در دو مرحله دروازه تیمش را نجات داد؛ پاس به بیرون بنزما با ضربه پای چپ زمینی کروس همراه شد که فرناندز آن را دفع کرد و ضربه برگشتی هم که از مقابل بیل دور شده بود با ضربه دیگری از کروس همراه شد که این بار هم دروازه بان توپ را راهی کرنر کرد. در دقیقه '61 بنزما دروازه ویارئال را باز کرد اما پس از بازبینی VAR، گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

دقیقه '68 لوکا مودریچ به جای لوکا یوویچ وارد میدان شد. در دقیقه '73 هم لوکاس وازکز جای خود را به وینیسیوس جونیور داد.

دقیقه '74 گل دوم ویارئال هم به ثمر رسید؛ ارسال توپ از سمت راست، ضربه سرکش باکا که با واکنش خوب کورتوا برگشت داده شد اما در ادامه ضربه ای که به دهانه دروازه زده شد، با بغل پای موی گومز به گل دوم ویارئال تبدیل شد.

دقیقه '85 گرت بیل بار دیگر امید را به اردوی رئال مادرید آورد؛ توپ گیری خوب مودریچ در میانه میدان، توپ را به گرت بیل رساند تا این بازیکن با شوت پای چپ محکم خود دروازه فرناندز را برای دومین بار باز کند.

در دقیقه '3+90 بازی، گرت بیل با دریافت دومین کارت زرد در طی چند دقیقه، از بازی اخراج شد تا شب ناامید کننده مادریدی ها تکمیل شود و بازی بعدی هم برای ستاره ولزی از دست برود.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

ویارئال 2-2 رئال مادرید؛ درخشش بیل برای پوشش ضعف های تیم زیدان کافی نبود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول