پایگاه اورژانس جاده‌ای رزن بهره برداری شد


پایگاه اورژانس جاده‌ای رزن بهره برداری شد

همدان- ایرنا- رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: پایگاه اورژانس جاده‌ای در منطقه «غینرجه» از توابع شهرستان رزن بهره برداری شد.

حبیب معصومی روز دوشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: برای ساخت، آماده سازی و تجهیز این پایگاه ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده‌ و ۶ نیروی انسانی کاردان و کارشناس در این پایگاه مشغول به کار هستند و یک دستگاه آمبولانس نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال است.

وی اظهار داشت: شهرستان رزن با راه‌اندازی پایگاه «جربانلو» در نیمه دوم سال‌جای تکالیف خود را در زمینه راه‌اندازی پایگاه‌های اورژانس تا سال ۱۴۰۰ و پایان برنامه ششم توسعه کشور به اتمام می‌رساند.

رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی همدان افزود: در حال حاضر در محدوده دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا ۵۵ باب پایگاه و در شهرستان اسدآباد پنج پایگاه اورژانس وجود دارد که در مجموعه ۶۰ باب پایگاه در سطح استان ایجاد شده‌است.

وی با بیان اینکه ۱۱ بنای جدید اورژانس در حال ساخت است گفت: نیمه دوم سال‌جاری سه باب پایگاه جدید به نام‌های آزادراه ۲ همدان - ساوه، آب‌مشکین کبودراهنگ و جربانلو رزن نیز راه‌اندازی می‌شود.

دکتر معصومی افزود: در ۶ سال اخیر ۵۶ دستگاه آمبولانس استاندارد به مجموعه اورژانس استان تحویل شده‌است و در ماه جاری نیز ۱۷ دستگاه آمبولانس کمک‌دار به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در اختیار اورژانس ۱۱۵ دانشگاه قرار می‌گیرد.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس