دو نقش متفاوت در «غریبه شام» دارم


دو نقش متفاوت در «غریبه شام» دارم

معظمی با بیان اینکه تقریبا سالی یکی دو نمایش مذهبی و عاشورایی دارم، گفت:در نمایش غریبه شام شبیه پوش حضرت ابوالفضل (ع) هستم و نقش شمر بن ذی الجوشن را نیز بازی می کنم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، «انوش معظمی» صبح امروز( دوشنبه یازده شهریور) در نشست خبری «نمایش عاشورایی با عنوان غریبه شام» که در سالن امیر حسین فردی حوزه هنری برگزار شد، گفت: تقریبا سالی یکی دو نمایش مذهبی و عاشورایی دارم. امسال پیشنهادی در این زمینه نداشتم و کمی ناراحت و دلتنگ شدم تا اینکه آقای کوروش زارعی پیشنهاد کار در نمایش غریبه شام را به من دادند.

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اظهار داشت: چند همکاری با آقای کوروش زارعی در فیلم و تئاتر داشتم و پیشنهاد ایشان را برای بازی در نمایش غریبه شام پذیرفتم به این دلیل که کار عاشورایی بود. یک گروه حرفه ای در مورد این نمایش کار می کردند، من نیز به گروه پیوستم و تمرین ها آغاز شد. فکر می کنم خروجی کار مورد قبول مخاطبان قرار گیرد.

وی در مورد نقش خود در نمایش عاشورایی غریبه شام خاطرنشان کرد: به بنده در این نمایش دو نقش متفاوت دادند. من در ابتدای نمایش غریبه شام شبیه پوش حضرت ابوالفضل (ع) هستم و در ادامه نمایش نقش شمر بن ذی الجوشن را بازی می کنم.

گفتنی است، نمایش عاشورایی غریبه شام که تولید گروه تئاتر آیین است از 12 شهریور ساعت 18 در سالن سنگلج با بیش از 30 بازیگر به مدت 75 دقیقه به اجرا در می آید.

گفتنی است، در پایان این مراسم از پوستر نمایش عاشورایی غریبه شام تولید گروه تئاتر آیین و همچنین پوستر چهارمین همایش بین المللی تئاتر پیاده روی اربعین با عنوان روایت راهیان رونمایی شد.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان