مکس ورشتپن: کیمی رایکونن مقصر نبود


فرمول یک ایران – مکس ورشتپن پس از اینکه در دور اول در جریان برخورد با کیمی رایکونن از مسابقه خارج شد بیان کرد که رایکونن تقصیری در این برخورد و کناره گیری وی از مسابقه نداشته است. مکس ورشتپن که شعاع داخلی را در لَسورس انتخاب کرد باعث شد که رایکونن هیچ فضایی برای مانور نداشته باشد و از روی ناچاری به هم برخورد کردند. ورشتپن پس از برخورد با رایکونن...

فرمول یک ایرانمکس ورشتپن پس از اینکه در دور اول در جریان برخورد با کیمی رایکونن از مسابقه خارج شد بیان کرد که رایکونن تقصیری در این برخورد و کناره گیری وی از مسابقه نداشته است.

مکس ورشتپن که شعاع داخلی را در لَسورس انتخاب کرد باعث شد که رایکونن هیچ فضایی برای مانور نداشته باشد و از روی ناچاری به هم برخورد کردند. ورشتپن پس از برخورد با رایکونن هم چنان در حال رانندگی بود که سیستم تعلیق و فرمان او با مشکل روبرو شد و دیگر خودرو قادر به چرخیدن نبود و مستقیم به دیوار برخورد کرد. او در مصاحبه ای پس از پایان مسابقه اش بیان کرد که:

شروع بدی را داشتم و نمی دانم که چه اتفاقی افتاد ولی باید آن را بررسی کنیم. من کمی دیرتر از خودروهای جلویی ترمز کردم، کیمی انتظار این را نداشت که مرا آنجا ببیند چونکه او در ریسینگ لاین طبیعی خود بود به همین دلیل باهم برخورد کردیم. این احساسی نیست که به آن عادت داشته باشم ولی ما در حال مسابقه دادن هستیم، این چیزها اتفاق میفتند، مسابقه بعدی هم قرار نیست بهترین مسابقه ما باشد ولی ما تلاش می کنیم هرچه که ممکن است را بدست بیاوریم.

مکس ورشتپن: کیمی رایکونن مقصر نبودمکس ورشتپن: کیمی رایکونن مقصر نبود مسابقه فرمول یک بلژیک 2019

راننده 21 ساله تیم ردبول به طور خیلی شفافی بیان کرد که نباید رایکونن را مقصر این حادثه اعلام کرد:

من فکر نمی کنم شما بتوانید کسی را مقصر بدانید، حدس می زنم کیمی اصلا مرا ندید و وقتی که مرا دید دیگر راه برگشتی نبود نه برای من نه برای او، اگر من ترمز می کردم مطمئنا ترمزهایم قفل می کرد و بازهم باهم برخورد می کردیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...