جهت پرداخت قبض آب، برق، گاز، تلفن ثابت و همراه اینجا کلیک کنید


جهت پرداخت قبض آب، برق، گاز، تلفن ثابت و همراه اینجا کلیک کنید

یکی از روش‌های استعلام بدهی و پرداخت قبض خدماتی استفاده از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های موبایلی است. اپلیکیشن کارپرداز با امکان اسکن بارکد قبض، پرداخت قبض را آسان‌تر نموده است. نوشته جهت پرداخت قبض آب، برق، گاز، تلفن ثابت و همراه اینجا کلیک کنید اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

پرداخت قبض‌های خدماتی یکی از دغدغه‌های همیشگی‌مان است. هر ماه انواع قبض آب، برق، گاز، تلفن ثابت و همراه با مهلت پرداخت متفاوت به دست ما می‌رسد که عدم پرداخت به موقع آنها موجب اخطار و یا حتی قطع شدن اشتراک می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، تا قبل از ظهور روش‌های الکترونیک پرداخت قبض، تنها روش پرداخت قبض از طریق مراجعه حضوری به بانک بود که باعث ایجاد صف‌های طولانی می‌شد. اما در حال حاضر با وجود انواع روش‌های پرداخت، پرداخت قبض بسیار آسان شده است. هرچند در برخی مواقع و به دلیل عدم آگاهی کاربران از روش‌های مطمئن پرداخت، این‌گونه پرداخت‌ها منجر به سواستفاده از اطلاعات حساب بانکی می‌شود. استفاده از یک روش مناسب و مطمئن برای پرداخت کلیه قبض‌ها و ثبت اطلاعات پرداخت به ما کمک می‌کند تا با نظم بیشتر و با خیالی آسوده قبض‌های خود را پرداخت کنیم.

روش‌های مختلفی مثل استفاده از اپلیکیشن‌های پرداخت، تلفن‌بانک، درگاه‌های اینترنتی، کدهای USSD برای پرداخت قبض وجود دارد که شاید شما هم اغلب این روش‌ها را امتحان کرده‌اید و معایب و مزایای هر یک را بدانید اما در ادامه به معرفی یکی از بهترین روش‌ها پرداخته‌ایم.

پرداخت قبض آب، برق، گاز، تلفن ثابت و همراه با اپلیکیشن کارپرداز

یکی از روش‌های استعلام بدهی و پرداخت قبض خدماتی استفاده از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های موبایلی است. اپلیکیشن کارپرداز با امکان اسکن بارکد قبض، پرداخت قبض را آسان‌تر نموده است. با لمس بارکدخوان و گرفتن دوربین روی قسمت بارکد قبض آب، برق، گاز و … شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض به طور خودکار در برنامه وارد می‌شود و پس از آن به راحتی می‌توانید قبض خود را پرداخت نمایید.

کارپرداز؛ برنامه‌ای جامع و کار راه‌انداز!

علاوه بر امکان پرداخت قبض با برنامه کارپرداز می‌توانید جریمه رانندگی و یا عوارض شهرداری (عوارض خودرو) را استعلام و پرداخت نمایید. سایر ویژگی‌های کارپرداز در ادامه آمده است:

خدمات خودرو: خرید طرح ترافیک، استعلام خلافی خودرو، استعلام معاینه فنی خودرو، نوبت‌دهی معاینه فنی، نقشه مراکز معاینه فنی و … خدمات موبایلی: استعلام رجیستری گوشی، استعلام قیمت گوشی کارکرده، استعلام قیمت سیم‌کارت، خرید شارژ و بسته اینترنت خدمات استعلام: خدماتی چون استعلام سوابق بیمه، استعلام سهام عدالت، استعلام ممنوع الخروجی، استعلام مرسولات پستی، استعلام صحت کد ملی و…

جهت پرداخت قبض آب، برق، گاز، تلفن ثابت و همراه اینجا کلیک کنید

جهت پرداخت قبض آب، برق، گاز، تلفن ثابت و همراه اینجا کلیک کنید

همچنین نرخ ارز و طلا، نمایش تاریخ و آب و هوا از جمله دیگر امکانات این برنامه است. از دیگر ویژگی‌های این برنامه مفید و کاربردی امکان طرح سوال و پاسخگویی از سوی کارشناس است. همچنین می‌توانید با جستجو در میان پرسش و پاسخ‌های قبلی کاربران برنامه، به جواب سوالات خود برسید.

برنامه کارپرداز با تهیه وب‌سایتی با همین نام به اطلاع‌رسانی در خصوص انواع وام، وام ازدواج، هدیه ازدواج، سوابق بیمه، طرح ترافیک، معاینه فنی، سهام عدالت، یارانه و … می‌پردازد. توصیه می‌کنیم برای اطلاع از آخرین اخبار به سایت کارپرداز به نشانی https://kaarpardaz.com سر بزنید.

برای دانلود مستقیم آخرین نسخه این برنامه مفید و کاربردی کافی‌ست به وب‌سایت کارپرداز مراجعه کنید و یا از همین‌جا به طور مستقیم دانلود کنید:

دانلود مستقیم کارپرداز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها