انتقاد گسترده کاربران توئیتر از وزیر خارجه آل خلیفه


انتقاد گسترده کاربران توئیتر از وزیر خارجه آل خلیفه

خبرگزاری آریا- کاربران توئیتر اقدام وزیر خارجه رژیم آل خلیفه را در انتقاد به پاسخ حزب الله به تجاوز رژیم صهیونیستی تقبیح کردند.

انتقاد گسترده کاربران توئیتر از وزیر خارجه آل خلیفه
خبرگزاری آریا- کاربران توئیتر اقدام وزیر خارجه رژیم آل خلیفه را در انتقاد به پاسخ حزب الله به تجاوز رژیم صهیونیستی تقبیح کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا، کاربران توئیتر اقدام وزیر خارجه بحرین را در انتقاد به پاسخ حزب الله به تجاوز رژیم صهیونیستی تقبیح کردند.
خالد بن حمد آل خلیفه در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: قانون بین المللی، حمله یک کشور به کشور دیگر را ممنوع کرده است. اینکه کشوری تماشاگر نبرد‌ها در مرز‌های خود و تعرض مردم خود در برابر خطر باشد، سهل انگاری بزرگ در مسئولیت پذیری آن کشور به شمار می‌آید.
کاربران توئیتر به این اظهارات بن حمد واکنش نشان دادند:
کاربری به نام مجتهد با به اشتراک گذاشتن چند عکس از جنایت‌های سعودی‌ها و اماراتی‌ها نوشت: نظام سعودی و امارات در یمن چه می‌کنند؟ آیا آنجا گل توزیع می‌کنند؟
عبدالله بن حمدان نوشت: این توئیت فقط بیانگر مواضع تو است. اگر واقعا دلت به حال اسرائیل می‌سوزد برو به آن‌ها تسلیت بگو و با آن‌ها ابراز همدردی کن. اسرائیل، اشغالگر است و ما آن را به رسمیت نمی‌شناسیم.
کاربری به نام لیلا هم گفت: طبق قانون بین المللی، لبنانی‌ها حق دارند در برابر حمله هفته پیش اسرائیل و نقض‌های مکرر از خود دفاع کنند. در ضمن طبق قانون بین المللی، اسرائیل نه یک کشور بلکه یک رژیم است و مرز‌های مشخصی ندارد.
بن بطوطه دیگر کاربر توئیتر نوشت: (این اظهارات) نشانه نادانی در دین، ارزش‌ها و اخلاق است. شما در کدام مدرسه درس خواندید؟
کاربر دیگری هم گفت: به خدا قسم گمان می‌کنم (بن خالد) درباره عربستان، امارات و یمن سخن می‌گوید!
فاطمه عبد الرحیم نیز نوشت: درباره تجاوز عربستان به یمن چه می‌گویی؟
سید هاشم کاظم هم با تمسخر گفت: در این لحظات دردناک نمی‌دانیم به تو یا به خانواده ات در رژیم اشغالگر صهیونیستی تسلیت بگوییم.
یوسف الخاجه دیگر کاربر توئیتر نوشت: کسی که صهیونیست‌ها را به آغوش گرفت و با آن‌ها به عنوان کشور تعامل کرد باید متحمل این فشار‌ها باشد.
کاربری به نام محمد گفت: اسرائیل محو خواهد شد و تو و امثال تو هم که ننگ هستید نابود خواهید شد.
یمنیه دیگر کاربر توئیتر نوشت: این حرف تو برای امارات و عربستان صد در صد مطابقت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت