پرنده مهاجر، پرواز خیال از آمریکا تا خلخال


پرنده مهاجر، پرواز خیال از آمریکا تا خلخال

اردبیل - ایرنا - پرنده خیال مجموعه شعرهایی است که بن مایه های اصلی اش به گفته شاعر در آمریکا در ذهنش تداعی شده و اکنون در خلخال تبدیل به کتاب شعر شده است.

به گزارش ایرنا ، بهزاد رزاقی نویسنده کتاب می گوید که بن مایه‌های اصلی این کتاب در آمریکا در ذهنش تداعی شده و دوری از والدین و غم غربت موجب شکل‌گیری اشعار این کتاب شده است.

رزاقی که گردآورنده اثر معروف "خاطرات و اسناد ناصر دفتر روایی" است، درآیین رونمایی از کتاب شعرش ضمن شعرخوانی از قسمت‌های مختلف این کتاب در مورد نحوه گردآوری و تالیف کتاب "خاطرات ناصر دفتر روایی" نیز اظهار داشت: برخی اسناد مربوط به انقلاب مشروطه، نهضت جنگل و دوره ناامنی‌های خلخال را نیز از طریق خانواده ناصر دفتر روایی جمع‌آوری کرده و به چاپ رسانده است.

وی با بیان اینکه، نوه دختری زنده‌یاد ناصر دفتر، بنیانگذار مدرسه ناصری خلخال بوده ، افزود: امکان دسترسی به اسناد اشاره شده در کتاب از این طریق فراهم شده و با گردآوری اسناد و همکاری زنده یاد ایرج افشار کتاب ارزشمند "خاطرات و اسناد ناصر دفتر روایی" تالیف شده است.

در ادامه این برنامه اعضای انجمن شعر بامداد اردیبهشت خلخال به شعرخوانی پرداختند و برنامه رونمایی کتاب به همراه تجلیل از دکتر رزاقی با لوح تقدیر و جشن امضای کتاب به پایان رسید.

۶۰۱۸/۶۰۱۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟