زبان از رشادت شهدا و صبر خانواده‌های آنان قاصر است


زبان از رشادت شهدا و صبر خانواده‌های آنان قاصر است

کرمان - ایرنا - دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر کشور گفت: زبان در وصف رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های شهدا و نیز مقاومت و صبر خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران قاصر است.

به گزارش ایرنا، سردار اسکندر مومنی عصر روز در دیدار با خانواده شهید امیری امنیت و آرامش امروز جامعه را مرهون تلاش های شهدا دانست و ادامه داد: تمامی مردم و اقشار مختلف جامعه به شهدا، جانبازان و ایثارگران با نگاه احترام می‌نگرند.

سردار مومنی با اشاره به این مطلب که جامعه برای ادامه حیات خود به امنیت نیاز دارد، تصریح کرد: امنیت زیربنای اصلی پیشرفت و توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است و از این رو کسانی که برای امنیت جامعه از جان خود می گذرند، بالاترین انسان ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مسئولان نظام نیز قدردان شهدا هستند و تجلیل از مقام شهدا از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی به شمار می رود.

شهید مجید امیری متولد چهارم اردیبهشت ماه ۷۰ بوده و در سال ۸۹ به استخدام نیروی انتظامی درآمده است و در نهایت چهارم اردیبهشت ماه سال ۹۲ به شهادت رسیده است.

این گزارش حاکیست، در ادامه سفر دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به استان کرمان ساختمان جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان را افتتاح کرد.

ساختمان جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع و با یک هزار و ۱۰۰ مترمربع زیربنا در دو طبقه احداث شده و تاکنون برای احداث آن ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

۷۴۴۰/ ۵۰۵۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان