ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد ماده 16 کرمان افزایش می‌یابد


ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد ماده 16 کرمان افزایش می‌یابد

کرمان- ایرنا - به گفته استاندار کرمان، بر اساس پیگیری های انجام شده، ظرفیت کمپ های ترک اعتیاد ماده 16 در این استان افزایش یافته و مرکز ترک اعتیاد ویژه بانوان با ظرفیت 50 نفر ایجاد و دو ایستگاه ایست و بازرسی جدید در شهرستان های انار و سیرچ ایجاد خواهد شد...

به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی عصر دوشنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با حضور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور افزود: طی نشستی در تهران با دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر مواردی درباره معتادان متجاهر و مشکلات استان مطرح شد و در سفر ایشان به استان کرمان و بازدید ها به خوبی پیگیری ها دنبال شد و تصمیمات خوبی گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها سازمانی که معتادان متجاهر را نگهداری کرده و بازپروری و حرفه آموزی آنها را دنبال می کند، بهزیستی است که اعتبار ملی دارد و اعتبار ملی در حدی نیست که بتواند همه معتادان را تحت پوشش قرار دهد.

استاندار کرمان اظهارداشت: طی نشست امروز در خصوص کمپ بم به ظرفیت ۱۵۰ نفر، کمپ سیرجان به ظرفیت ۱۵۰ نفر، کمپ جیرفت به ظرفیت ۲۰۰ نفر و کمپ رفسنجان به ظرفیت ۱۵۰ نفر بر اساس مصوبه شورای تامین استان تصویب و ایجاد مرکز ماده ۱۶ زنان با ظرفیت ۵۰ نفر نیز مصوب شد.

فدائی بیان کرد: براساس اعلام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور مقرر شد که تا دو سال هزینه های روزانه این کمپ ها از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر پرداخت شود و در کنار آن باید موضوع اشتغال آنها نیز پیگیری شود.

وی گفت: هزینه های کمپ سپاه توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در قالب توافق نامه موجود بین سپاه و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور پرداخت می شود.

۷۴۴۰ / ۵۰۵۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)