آیا مصرف قرص جی فست باعث چاقی می‌شود؟


آیا مصرف قرص جی فست باعث چاقی می‌شود؟

قرص جی فست (G-Fast) یکی از انواع قرص‌های چاقی است. سازندگان این قرص ادعا می‌کنند که مصرف آن باعث افزایش اشتها و جذب موادغذایی می‌شود. این قرص توسط انجمن گیاه خواران آمریکا تایید شده است.

آیا مصرف قرص جی فست باعث چاقی می‌شود؟

ستاره | سرویس سلامت - آیا تا به حال برای رفع لاغری به مصرف دارو فکر کرده‌اید؟! این روش اگرچه یک راه سریع برای رسیدن به وزن ایده‌آل به نظر می‌رسد، اما در خیلی موارد موقتی بوده و ماندگار نیست. قطعا بهترین راه برای افزایش وزن اصولی و بدون بازگشت، استفاده از رژیم برای چاق شدن و ورزش منظم زیر نظر یک متخصص تغذیه است، اما خیلی افراد برای چاق شدن عجله دارند و به همین خاطر به سراغ مصرف انواع مکمل‌ها و داروهای چاقی می‌روند. یکی از این داروها، قرص جی فست است. در ادامه با این داروی چاقی بیشتر آشنا می‌شوید.

در این مطلب می‌خوانید:

معرفی قرص جی فست تهیه قرص اصلی جی فست عوارض قرص جی فست مقدار و نحوه مصرف نکاتی که باید بدانید

معرفی قرص جی فست

قرص جی فست (G-Fast) از قرص‌های چاقی است که وزن عمومی بدن را افزایش می‌دهد. گفته می‌شود این قرص حاوی عصاره تریستریس و گلوتامین و ریشه درخت بامبو و ... بوده که باعث جذب چند برابری مواد غذایی می‌گردد. سازندگان این دارو ادعا می‌کنند ترکیباتی که برای ساخت آن استفاده شده است کاملا گیاهی بوده و توسط انجمن گیاه خواران آمریکا، تایید شده است.

قرص چاقی جی فست در دو رنگ قرمز و سفید تولید شده است که رنگ قرمز آن نسبت به نمونه سفید رنگ قوی‌تر است. در بروشور این محصول موارد زیر به عنوان ویژگی‌های داروی گیاهی جی فست، نوشته شده است:

افزایش وزن به صورت طبیعی افزایش اشتها عدم کاهش وزن پس از قطع مصرف تقویت عمومی بدن بهبود و تنظیم اشتها افزایش جذب مواد غذایی و معدنی افزایش جذب مواد پروتئینی

آیا مصرف قرص جی فست باعث چاقی می‌شود؟

تهیه قرص اصلی جی فست

متاسفانه نمونه‌های تقلبی داروهای چاقی یا لاغری در بازار بسیار است و توسط سایت‌ها یا فروشگاه‌های نامعتبر، به فروش می‌رسند. برای اطمینان از اینکه جی فست اصل را خریداری می‌کنید، باید به نمایندگی فروش همان دارو مراجعه نمایید.

عوارض قرص جی فست

هر دارویی به موازات اثرات رضایت‌بخشی که به دنبال دارد، می‌تواند عوارض ناخواسته‌ای نیز بر جای بگذارد. جی فست نیز از این قاعده مستثنی نیست، اما اینکه این داروی چاقی دقیقا چه عوارضی می‌تواند داشته باشد بستگی به فردی دارد که از آن استفاده می‌کند. بنابراین در این زمینه حتما باید با پزشک، مشورت شود.


مقدار و نحوه مصرف

طریقه مصرف صحیح قرص جی فست را می‌توان در بروشور فارسی همراه با محصول مشاهده کرد. به‌طور معمول روزی دو عدد از این قرص یک عدد ۲ ساعت قبل از ناهار و یک عدد ۲ ساعت قبل از شام، مصرف می‌شود. بسته‌های قرص جی فست حاوی ۶۰ عدد قرص چاقی بوده و برای یک دوره ۳۰ روزه کافی هستند. معمولا حدود پنج الی ۱۰ هفته برای رسیدن به نتیجه مطلوب زمان لازم است.

آیا مصرف قرص جی فست باعث چاقی می‌شود؟

نکاتی که در رابطه با مصرف جی فست باید بدانید

در صورت وجود هر نوع حساسیت دارویی یا آلرژی نسبت به غذاها، رنگ‌ها، نگهدارنده‌ها یا حیوانات به پزشک اطلاع دهید. چنانچه با مصرف این دارو دچار علائم حساسیت مثل تنفس سخت، تورم چهره، لب‌ها، زبان یا گلو شدید، مصرف را قطع و به سریعا به اورژانس رجوع کنید.
افراد مبتلا به نارسایی کلیه یا مشکلات کبدی، نباید قرص جی فست را مصرف کنند. خانم‌های باردار و شیرده نباید از این محصول، استفاده کنند. جهت دستیابی به اثرات بهینه، جی فست را در فواصل زمانی منظم میل کنید. در صورت فراموش شدن یک نوبت مصرف دارو به محض به یاد آوردن، آن نوبت باید مصرف شود مگر این که تقریبا زمان مصرف نوبت بعدی فرا رسیده باشد، در این صورت مقدار مصرف نوبت بعدی نباید دو برابر گردد. توصیه می‌شود طی مصرف این داروی چاقی، از یک رژیم غذایی مناسب برای رسیدن به نتیجه مطلوب، بهره گیرید. به هیچ عنوان قرص‌های دیگر را همزمان با این قرص استفاده نکنید، زیرا اثر یکدیگر زا از بین می‌برند.

بدون نیاز به قرص، چاق شوید


آیا مصرف قرص جی فست باعث چاقی می‌شود؟


مصرف غذاها و خوراکی‌های با ارزش غذایی بالا بهترین راه برای رسیدن به وزن ایده‌آل ماست. مزیت استفاده از خوراکی‌هایی که طبیعت در دسترس ما قرار داده است این است که می‌توان از آن‌ها بدون نگرانی از عوارض داروهای چاق‌کننده، به منظور افزایش وزن، استفاده کرد. این خوراکی‌ها شامل آجیل، بادام زمینی، دانه‌ها، کره بادام زمینی، آووکادو و... هستند که منابعی غنی از چربی سالم و مواد مغذی به شمار می‌روند. برای آشنایی بیشتر با چنین خوراکی‌هایی، پیشنهاد می‌کنیم لینک زیر را در این زمینه، مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه چاق شویم؟ ( چاق شدن بدون عوارض)

جمع بندی

زیبایی و تناسب اندام تا حد زیادی به داشتن یک بدن بی‌نقص و خوش‌فرم وابسته است. شاید لاغر شدن و چاق شدن سریع، در وهله اول بسیار وسوسه‌انگیز به نظر برسد اما باید تحت نظر پزشک از یک رژیم غذایی مناسب بهره گرفته و در صورت نیاز به مصرف مکمل‌ها، روی آورید. داروهای مختلفی با ادعای چاقی سریع در بازار موجود هستند که توصیه می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با آن‌ها مطلب معرفی قرص‌های چاقی و موثر در اضافه وزن را نیز، مطالعه کنید. از آنجاییکه ممکن است مصرف هر کدام از قرص‌های لاغری یا چاقی عوارضی به دنبال داشته باشد؛ مصرف خودسرانه هیچکدام از آن‌ها، توصیه نمی‌شود. شما چه تجربه‌ای از مصرف داروهای چاق‌کننده داشته‌اید؟! آیا از قرص جی فست به این منظور استفاده کرده‌اید؟ خواهشمندیم درصورتی که تجربه مصرف این دارو را داشته و دیدگاهی در این‌باره دارید، نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر همراهان ستاره به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر