مناطق کمتر توسعه‌یافته زنجان از پوشش ارتباطی مناسب بهره‌مند شوند


مناطق کمتر توسعه‌یافته زنجان از پوشش ارتباطی مناسب بهره‌مند شوند

زنجان- ایرنا- معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور گفت: توسعه ارتباطی در استان زنجان، متوازن نیست و باید مناطق حساس و شهرستان‌های کمتر توسعه‌یافته نیز از تکنولوژی و فناوری‌های به‌روز و در دسترس و پوشش ارتباطی مناسب بهره‌مند شوند.

حسین فلاح‌جوشقانی روز سه‌شنبه در جریان سفر به استان زنجان در نشست مشترک با مدیران حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان، اظهار داشت: اقدامات مطلوبی در جهت رفع موانع ارتباطی استان زنجان انجام شده که جای تقدیر از همکاران اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان دارد.

وی با تاکید بر لزوم تحت پوشش قرار گرفتن و برخورداری تمام نقاط حساس از پوشش مناسب ارتباطی، تصریح کرد: اپراتورها باید برای رفع مشکلات موجود در مناطق مختلف استان تلاش کنند.

طرح پایش ارتباطی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان اجرا می‌شود

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان نیز با اشاره به اجرای طرح پایش ارتباطی روستایی در سطح استان، گفت: این طرح به‌صورت پایش میدانی و با حضور تیم‌های متعدد در ۷۵۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در حال اجرا است و باید تمام اطلاعات روستاها شناسایی و برای جمع‌بندی و تصمیم‌گیری در اختیار ستاد وزارت ارتباطات قرار گیرد.

وحید فرخی با بیان اینکه وضعیت ارتباطی در برخی روستاهای استان با مشکلاتی مواجه است، افزود: در طرح پایش روستایی، تمام مشکلات و کاستی‌های ارتباطی در روستاها شناسایی و مشخص شده و این مشکلات به زودی با پیگیری‌های لازم مرتفع خواهند شد.

وی اظهار داشت: با رفع مشکلات، تمام روستاها از نسل ۲ تلفن همراه بهره‌مند شده و پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه در نقاط کور استان افزایش می‌یابد.

فرخی از مدیران حاضر در این جلسه خواست با افزایش تعامل و همکاری به توسعه طرح‌های ارتباطی استان کمک کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) گفت: با توجه به برگزاری بزرگترین اجتماع سوگواران در دسته‌های عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم زنجان، طبق سال‌های گذشته و با همکاری تمام اپراتورها به‌ویژه همراه اول و ایرانسل در روزهای هشتم و یازدهم محرم مشکلی از بابت آنتن‌دهی، ارتباط تلفنی و اینترنتی میهمانان و عزاداران وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به مجتمع در دست ساخت ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، خاطرنشان کرد: این پروژه با پیگیری‌ها و تلاش‌های جدی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از دی سال ۹۶ در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و زیربنای ۶ هزار مترمربع در ۶ طبقه در حال احداث است که در مراحل پایانی قرار دارد.

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور در این سفر ضمن بررسی وضعیت ارتباطی از پروژه در حال اجرای مجتمع آی سی تی ( فناوری اطلاعات و ارتباطات) زنجان نیز بازدید کرد.

۹۵۵۶/۶۰۸۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل