روغنکار نوین ایرانیان، عرضه روغن‌های حرارت شرکت نفت بهران


روغنکار نوین ایرانیان، عرضه روغن‌های حرارت شرکت نفت بهران

روغن‌های حرارت، روغن با پایه پارافینی پایدار هستند که به‌عنوان یک وسیله انتقال حرارت استفاده می‌شوند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روغنکار نوین ایرانیان، در بسیاری از کاربردهای صنعتی گرمایشی به‌طور غیرمستقیم با گردش روغن داغ از طریق مبدل حرارتی صورت می‌گیرد در ارتباط هستند و بدین ترتیب نقاط داغ کاهش می‌یابد و امنیت آن بخش‌ها افزایش می‌یابد. با توجه به درجه حرارت بسیار بالا که در موارد کاربرد تجربه‌ شده است، روغن باید در برابر اکسیداسیون و حرارت بالا مقاومت خوبی داشته باشد و در ضمن حرارت را به‌خوبی منتقل کند. روغن انتقال حرارت کاملاً فرموله شده تا خدمات طولانی را در سیستم‌های انتقال حرارت بسته و کم‌فشار مانند آسفالت و کارخانه‌های فرآوری کننده با دمای حداکثر ۲۹۵ درجه سلسیوس ارائه دهد، همچنین برای استفاده در دماهای بالاتر نیز می‌توان به سراغ روغن‌های حرارتی با برندهای خارجی رفت.

شرکت روغنکار نوین ایرانیان آماده‌ی ارائه‌ی توضیحات و جزئیات بیشتر در زمینه خرید روغن حرارت بهران و سایر روغن‌های مشابه هست.

معرفی برترین روغن‌های کمپرسور

بالا و پایین رفتن پیستون‌ها درون سیلندر با سرعت بسیار بالایی اتفاق می‌افتد. در هر دقیقه بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ بار این رفت‌وبرگشت اتفاق می‌افتد. در اثر این جابجایی سریع، دما به‌سرعت بالا می‌رود.
برای کاهش دما و حرکت کردن پیستون‌ها به شکل روان، درون سیلندر نیاز به یک روان کار هست.
روغن کمپرسور شل وظیفه روانکاری و تسهیل حرکت پیستون‌ها درون سیلندر را به عهده دارد.

درصورتی‌ که هواساز کمپرسور مدتی بدون روغن‌کار کند، بر اثر داغ شدن و انبساط، پیستون‌ها درون سیلندر گیرکرده و قفل می‌شوند و کمپرسور با مشکلات بسیار جدی مواجه می‌شود.
علاوه بر این ممکن است شاتون ها هم روی شفت میل لنگ خوردگی ایجاد کنند و در نهایت، هم‌سطح سیلندر خط بیفتید و هم باعث خرابی شاتون، میل لنگ و پیستون شود. در این وضعیت هزینه تعمیر کمپرسور به دلیل خرابی زیاد قطعات بالا خواهد بود.

با توجه به توضیحات ارائه شده، یکی از محبوب‌ترین روغن‌های کمپرسور حال حاضر کشور روغن کمپرسور شل کرنا هست که در انواع و اقسام گریدها و حالات خاص تولید گردیده است که به‌عنوان نمونه روغن کمپرسور شل کرنا D ۶۸ که با نام جدید شل کرنا S۲ R ۶۸ شناخته می‌شود از فروش بالایی در این زمینه برخوردار است. برای اطلاع از قیمت روغن کمپرسور شل کرنا ۶۸ با تلفن‌های شرکت در ارتباط باشید.

روانکاری با گریس‌های پارس ماهان

در طی سالیان اخیر شرکت نفت پارس در تولید گریس‌های صنعتی پیشرو بوده است. گریس‌های تولیدی توسط این شرکت از قیمت مناسبی برخوردار بوده و همچنین در انواع و اقسام گریدها و پایه‌ها تولید گردیده است. گریس‌هایی با پایه کلسیم همانند پارس شاسی و گریس‌هایی با پایه لیتیم مانند پارس ماهان از جمله شاخص‌ترین گریس‌های تولیدشده توسط نفت پارس بوده‌اند. برای خرید گریس پارس ماهان ۳ و یا پارس ماهان EP ۳ با شرکت روغنکار نوین ایرانیان همراه باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود