روند رسیدگی به مشکلات کارگری استان تهران تسریع می شود


 روند رسیدگی به مشکلات کارگری استان تهران تسریع می شود

آقا گلیخانی با اشاره به ضرورت تحقق رونق تولید بر عزم دستگاه های استان تهران جهت تسریع رسیدگی به مشکلات کارگری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «رضا آقا علیخانی» در ششمین جلسه کمیسیون کارگری شورای تامین استان تهران با اشاره به ضرورت رسیدگی به مشکلات قشر کارگری گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام رونق تولید نامیده شده رفع مشکلات کارگران نقش موثری در تحقق و عملیاتی کردن این شعار دارد.


مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران بیان کرد: مشکلات واحدهای تولیدی عمدتا در حوزه بانک، ارزش افزوده، تامین اجتماعی، دارایی و غیره است که با حضور نمایندگان هر دستگاه مشکلات به صورت کاربردی پیگیری و دستورات لازم اتخاذ می شود.

وی با اشاره به اینکه بخشنامه بخشودگی جرائم بیمه ای تا ۱۳ شهریور مهلت دارد ادامه داد: استانداری تهران پیشنهاد داده تا بخشودگی جرائم بیمه ای واحدهای بحرانی خوش حساب برای یک دوره دیگر تمدید شود تا واحدهای بیشتر شناسایی و مشکلات آن‌ها برطرف شود.

آقای علیخانی عنوان کرد: بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی به عدم آگاهی نسبت به قوانین و مقررات و بخشی به عدم دسترسی تولیدکنندگان به دستگاه های اداری برمی گردد که باید زمینه ارتباط آسان مدیران دستگاه ها با تولیدکنندگان از یک سو و همچنین توجه به آموزش تولیدکنندگان به جهت آشنایی با قوانین در دستورکار قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به لزوم رفع بروکراسی زائد اداری تصریح کرد: هدف عمده این جلسه تسهیل و تسریع بخشیدن به رفع مشکلات کارگری است تا بتوانیم در جهت فعال کردن چرخه اقتصادی کشور قدم های محکی برداریم.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت