ماموریت مهم جانشین سعید آذری در ذوب‌آهن


اولین و حساس ترین ماموریت جواد محمدی در پست مدیریت ذوب‌آهن مربوط به سربازان تیم است و باید دید آن‌ها را به بازی با تراکتور خواهند رساند یا خیر. نوشته ماموریت مهم جانشین سعید آذری در ذوب‌آهن اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ماموریت مهم جانشین سعید آذری در ذوب‌آهن

سرنوشت سه سرباز ذوب‌آهن چه خواهد شد؟
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۲
ماموریت مهم جانشین سعید آذری در ذوب‌آهن

اولین و حساس ترین ماموریت جواد محمدی در پست مدیریت ذوب‌آهن مربوط به سربازان تیم است و باید دید آن‌ها را به بازی با تراکتور خواهند رساند یا خیر.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

درست در شروع لیگ نوزدهم سعید آذری از پست مدیریت ذوب‌آهن کنار رفت و جواد محمدی به عنوان جایگزین او انتخاب شد تا پس از سال‌ها فرد جدیدی به عنوان مدیرعامل این باشگاه اصفهانی انتخاب شود.

در این میان مهم ترین مسئله برای باشگاه ذوب‌آهن رساندن سه سرباز این تیم برای مسابقات است. حدود یک ماه قبل سعید آذری برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مجوز موقت دریافت کرده بود اما پهلوان، اسماعیلی فر و مهدی پور کماکان اجازه حضور در لیگ برتر را نداشتند.

حالا طبق اخبار رسیده دوره آموزشی این سه سرباز روز ۱۹ شهریور به اتمام می‌رسد و ذوب‌آهن ۲۴ شهریور مسابقه حساس هفته سوم خود برابر تراکتور را در فولاد شهر برگزار می‌کند. می‌توان گفت که مهم ترین ماموریت جواد محمدی در پست جدید اخذ مجوز بازی این سه برای حضور در لیگ برتر و بازی با تراکتور است. مسئولان باشگاه ۵ روز وقت دارند تا پروسه اداری اتمام سربازی و دریافت کارت پایان خدمت این سه بازیکن را انجام دهند و این گونه دست پر به استقبال شروع دوباره لیگ بروند. موضوعی که علیرضا منصوریان هم اصرار زیادی به آن دارد و از مدیرعامل جدید باشگاه خواسته که هر طور شده این موضوع را انجام دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن