عکس ؛ روحیه بالای ستاره های لیگ اروپایی های تیم ملی !


دو مدافع لژیونر تیم ملی امروز با روحیه ای مناسب تمرینات گروهی را در کنار دیگر ملی پوشان آغاز کردند. نوشته عکس ؛ روحیه بالای ستاره های لیگ اروپایی های تیم ملی ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ روحیه بالای ستاره های لیگ اروپایی های تیم ملی !

میلاد محمدی و مجید حسینی با روحیه رسیدند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۷:۲۵
عکس ؛ روحیه بالای ستاره های لیگ اروپایی های تیم ملی !

دو مدافع لژیونر تیم ملی امروز با روحیه ای مناسب تمرینات گروهی را در کنار دیگر ملی پوشان آغاز کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران امروز صبح زیر نظر مارک ویلموتس در تهران پیگیری شد. در تمرین امروز چند بازیکن جدید که لژیونرهای فوتبال ایران هستند، اضافه شدند و در کنار بقیه ملی پوشان، ترکیب تیم ملی را کامل تر کردند. میلاد محمدی و مجید حسینی ، دو لژیونر ایران که به ترتیب در لیگ های بلژیک و ترکیه توپ می زنند، از امروز تمرینات گروهی را پا به پای دیگر نفرات آغاز کردند و به مرور برای دیدار مقابل هنگ کنگ آماده می شوند.

میلاد محمدی و مجید حسینی تمرین با روحیه و شادابی را سپری کردند و در زمان روبرو شدن با یکدیگر هم خوش و بش جالبی با هم انجام دادند. میلاد این روزها چالش جدید باشگاهی خود را در تیم خنت آغاز کرده و حسینی هم با ترابزون روزهای خوبی را پشت سر می گذارد.

نکته جالب درباره این دو بازیکن، این است که هر دو با تیم هایشان از مرحله پلی آف لیگ اروپا صعود کردند و در دور گروهی حاضر خواهند بود. مسابقات لیگ اروپا حتما تجربه ای فوق العاده برای میلاد محمدی و مجید حسینی به شمار می رود.

عکس ؛ روحیه بالای ستاره های لیگ اروپایی های تیم ملی !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403