قرارداد 375 میلیاردتومانی فعالان استارتاپی و شرکت‌های بزرگ مواد غذایی


قرارداد 375 میلیاردتومانی فعالان استارتاپی و شرکت‌های بزرگ مواد غذایی

تهران - ایرنا - معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از انعقاد 174 تفاهمنامه به ارزش 375 میلیارد تومان بین فعالان استارتاپی و شرکت های بزرگ صنایع غذایی کشور در رویداد گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های صنعت غذایی خبرداد.

صندوق نوآوری و شکوفایی ‌ریاست جمهوری عصر سه شنبه میزبان اختتامییه گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های صنعت غذایی بعنوان یکی از صنایع مادر کشور بود.

رویداد خلاقانه ای که از دهم تا دوازدهم شهریور جاری با هدف توسعه همکاری‌های تجاری میان تولیدکنندگان بزرگ صنایع غذایی کشور و شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و فناوران این حوزه برگزار شد.

سیاوش ملکی فر معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در آیین اختتامییه رویداد خلاقانه گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های صنعت غذایی در محل این صندوق که با حضور محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور و جمعی از مسولان معاونت علمی و فعالان عرصه تولید مواد غذایی کشور همراه بود، در سخنانی مهم ترین وظایف این صندوق را شامل ارائه تسهیلات، ضمانت نامه، سرمایه گذاری و همچنین حمایت به منظور توانمندسازی و کمک بلاعوض به شرکت های دانش بنیان برشمرد.

وی با تاکید بر اینکه، در سال گذشته صندوق نوآوری رویکرد فعالانه ای داشته است، افزود: ما بجای اینکه منتظر باشیم شرکت های دانش بنیان به ما مراجعه کنند، این درحالی است که در حال حاضر خودمان در قالب رویدادهای مختلف سعی در شناساندن خدمات صندوق نوآوری به شرکت های فناور داشته ایم.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری تصریح کرد: در طول سه روز برگزاری این رویداد شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و فناوران فعال در صنعت غذایی در کنار شرکت‌های بزرگ این صنعت قرار گرفته و با انجام مذاکرات تجاری انواع و اقسام محصولات و خدمات خود را به تولیدکنندگان مطرح کشورمان معرفی کردند.

سیاوش ملکی فر در ادامه در گزارشی اعلام کرد: در مجموع ۳۷۵ میلیارد تومان تفاهمنامه و قرارداد در قالب ۱۷۴ قرارداد بین فعالان استارتاپی و شرکت های بزرگ صنایع غذایی کشور به امضاء رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!