موکب فاطمه الزهرا(س) قائمشهر آماده دریافت کمک های مردمی است


موکب فاطمه الزهرا(س) قائمشهر آماده دریافت کمک های مردمی است

نادعلیزاده گفت: موکب فاطمه الزهرا(س) قائمشهر به همت کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی خرماکلا این شهر، آماده دریافت کمک های مردمی اعم از وجوهات نقدی و اقلام غیر نقدی است.

«ولی الله نادعلیزاده»، امروز (یکشنبه 10 شهریورماه) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: موکب فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) قائمشهر به همت کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی خرماکلا این شهر، آماده دریافت کمک های مردمی اعم از وجوهات نقدی و اقلام غیر نقدی شامل برنج، پتو، گوشت، رب گوجه، حبوبات و ... است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی مسجد النبی(صلی الله علیه و آله و سلم) خرماکلا قائمشهر اظهار کرد: علاقه مندان، کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6273811119235908 به نام ولی الله نادعلیزاده و شماره کارت وصل به حساب موکب حضرت زهرا(سلام الله علیها) قائمشهر، بانک انصار 18667760383121، واریز کنند.

نادعلیزاده بیان کرد: موکب فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) قائمشهر با 150 خادم، 20 روز قبل از اربعین در عراق مستقر می شود و 10 روز قبل از اربعین به خدمات دهی زائرین، می پردازد.

وی با اشاره به استقرار این موکب در عمود 287، ابراز کرد: اسکان سه هزار نفر در روز ، 9 هزار پرس غذا در وعده های مختلف صبحانه و ناهار و شام و همچنین دادن چای و آب معدنی از جمله خدمات موکب فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) قائمشهر به زائرین اربعین حسینی به شمار می آیند.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403