عروسی در سوله‌های صنعتی همدان؛ از شایعه تا واقعیت


عروسی در سوله‌های صنعتی همدان؛ از شایعه تا واقعیت

همدان- ایرنا- چندی پیش موضوعی تحت عنوان برگزاری جشن‌های عروسی در سوله‌های صنعتی تعطیل همدان نقل محافل خبری این استان شد و عده ای دانسته و ندانسته به انتشار این موضوع دامن زدند.

در همین ارتباط معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان روز چهارشنبه در پاسخ به پیگیری خبرنگار ایرنا در این زمینه، برگزاری جشن عروسی را در سوله های صنعتی این استان تکذیب کرد و افزود: به تازگی هیچ موردی از این دست رخ نداده و در صورت مشاهده با اینگونه موارد برخورد انتظامی و قضایی می شود.

ظاهر پور مجاهد در جلسه اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اضافه کرد: بر اساس نامه مکتوب مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان برگزاری هرگونه آئین جشن و سرور در سوله‌های صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل استان صحت نداشته و آنچه در مجامع عمومی در این باره نقل شده شایعه ای بیش نیست.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته ۲ مورد مشاهده و با آنها برخورد قانونی شده بود و اگر کسی موردی سراغ دارد به شرکت شهرک‌های صنعتی همدان و نیروی انتظامی اعلام کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان افزود: برپایی جشن عروسی در هر مکانی نیازمند مجوز نیروی انتظامی است و از این پس نظارت و کنترل بیشتری در این زمینه صورت می گیرد.

پورمجاهد به برخی اظهارنظرها درباره صنایع استان که به تازگی در نشست با رسانه ها مطرح شده است، گفت: در آستانه روز تعاون زیر سوال بردن زحمات تعاونگران کار درستی نیست.

وی ابراز امیدواری کرد مطالبی که با خبرنگاران و مجامع عمومی مطرح می شود صادقانه و در راستای پیشرفت کار و تولید بوده و مغرضانه نباشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان تاکید کرد: بازگو کردن اینگونه مسائل ریز و جزئی که دردی را هم از تولید و اشتغال استان دوا نمی کند، هیچ خیری در آن نیست و باید منطقی‌تر عمل کرد.

پورمجاهد افزود: در حال حاضر همدان تبدیل به کارگاه تولیدی شده و با وجود محدودیت های اعتباری و مشکلات فراوان تلاش های بسیاری در راستای توسعه صنعتی انجام می شود که شایسته نیست نادیده گرفته شود.

وی خطاب به آنها که درباره اشتغال و صنعت شک و شبه ای دارند، گفت: درب اتاق مسئولان برای شنیدن انتقادها و پیشنهادهای منتقدان همواره باز است.

۷۵۲۷/۲۰۹۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی