مارتین کیون: محمد صلاح این فصل آقای گل لیگ برتر انگلیس خواهد شد؛ کلوپ اجازه نخواهد داد اتفاقی که در تورف مور میان او و سادیو مانه رخ داد، تکرار شود


مارتین کیون: محمد صلاح این فصل آقای گل لیگ برتر انگلیس خواهد شد؛ کلوپ اجازه نخواهد داد اتفاقی که در تورف مور میان او و سادیو مانه رخ داد، تکرار شود

فصل گذشته محمد صلاح به همراه سادیو مانه و پیر امریک اوبامیانگ برنده کفش طلای لیگ برتر انگلیس...

طرفداری- مدافع سابق آرسنال، مارتین کیون باور دارد که محمد صلاح از لیورپول این فصل برنده کفش طلای لیگ برتر انگلیس خواهد شد.

به گزارش میرر، مهاجم 27 ساله لیورپولی‌ها تاکنون از سال 2017 برای لیورپول در لیگ برتر 57 گل به ثمر رسانده است و در فصل نخست با زدن 32 گل در 36 بازی لیگ موفق به کسب عنوان آقای گلی شد. او فصل گذشته نیز به صورت مشترک در کنار مهاجم آرسنال، پیر امریک اوبامیانگ و هم‌تیمی خود، سادیو مانه موفق شد با زدن 22 گل به عنوان آقای گلی دست پیدا کند. این بازیکن مصری در این فصل نیز تاکنون سه گل به ثمر رسانده است و انتظار می‌رود در فصلی که لیورپول به شدت به دنبال قهرمانی در لیگ خواهد بود، بتواند به قرمزها کمک کند.

اگر لیورپول قهرمان شود، قطعاً به خاطر محمد صلاح خواهد بود. او مانه را از سر راه خود کنار خواهد شد و اطمینان دارم که کلوپ اجازه نخواهد داد این دو دوباره اتفاقی که در تورف مور رخ داد را تکرار کنند. فصل گذشته در اواخر فصل دوره‌ای بود که صلاح به سختی گل می‌زد، اما امسال بر این باور هستم که او بیش‌تر گل خواهد زد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید