توافق نهایی نمازی با فدراسیون فوتبال برای حضور در تیم امید


امید نمازی، مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان از اردوی تیم امید در تاشکند کار خود را در کنار فرهاد مجیدی و دیگر اعضای کادر فنی این تیم آغاز خواهد کرد. به گزارش به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون فوتبال در تلاش بود تا...

امید نمازی، مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان از اردوی تیم امید در تاشکند کار خود را در کنار فرهاد مجیدی و دیگر اعضای کادر فنی این تیم آغاز خواهد کرد.

به گزارش به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون فوتبال در تلاش بود تا یک مربی خارجی را به کادر فنی تیم فوتبال امید کشورمان اضافه کند تا در امور فنی کمک‌رسان فرهاد مجیدی باشد. با این حال پروژه اضافه شدن دستیار خارجی به تیم امید منتفی شد و فدراسیون فوتبال در نهایت با امید نمازی به توافق رسید.

نمازی که در ایران سابقه مربیگری در تیم‌های استیل آذین و ذوب‌آهن را دارد و در مقطعی هم در تیم ملی فوتبال به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش فعالیت می‌کرد، با فدراسیون فوتبال به توافق نهایی رسیده است. هرچند او هنوز قراردادی با فدراسیون امضا نکرده، اما از اردوی تاشکند به کادر فنی تیم امید اضافه خواهد شد تا در چند ماه باقیمانده به آغاز مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخاب المپیک ۲۰۲۰ توکیو، فرهاد مجیدی را برای هدایت این تیم کمک کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است