تاریخ پخش سریال واچمن (Watchmen) مشخص شد


تاریخ پخش سریال واچمن (Watchmen) مشخص شد

بالاخره شبکه کانادایی HBO تاریخ پخش فصل اول سریال واچمن (Watchmen) را مشخص کرد تا دوست‌داران مجموعه کتاب‌های مصور واچمن و سریال‌های اقتباس شده از کمیک‌ها، شگفت‌زده شوند.  کمیک‌های واچمن در دهه 80 توسط آلن مور طراحی و خلق شد و توانست به محبوبیت فراوانی دست پیدا کند. از واچمن به عنوان یکی از بهترین کامیک... نوشته تاریخ پخش سریال واچمن (Watchmen)...

بالاخره شبکه کانادایی HBO تاریخ پخش فصل اول سریال واچمن (Watchmen) را مشخص کرد تا دوست‌داران مجموعه کتاب‌های مصور واچمن و سریال‌های اقتباس شده از کمیک‌ها، شگفت‌زده شوند.

کمیک‌های واچمن در دهه 80 توسط آلن مور طراحی و خلق شد و توانست به محبوبیت فراوانی دست پیدا کند. از واچمن به عنوان یکی از بهترین کامیک بوک‌های تاریخ نام می‌برند. در طول سال‌ها، تلاش‌های زیادی برای ساخت یک اثر سینمایی از آن صورت گرفت و سرانجام در سال 2009 بود که زک اسنایدر آن را ساخت و به اکران در آورد. این فیلم موفق شد نظر طرفداران و منتقدان را جلب کند و در آن بازیگران مشهوری همچون جکی ارل هیلی، ملین آرکمن، پاتریک ویلسون و جفری دین مورگان به ایفای نقش می‌پرداختند. حال پس از 10 سال، شاهد یک اقتباس لایو اکشن دیگر از این اثر هستیم و زمان فعلی را باید بهترین زمان ممکن برای ساخت آن به حساب بیاوریم. بر اساس اعلام شبکه HBO قسمت نخست سریال Watchmen در 28 مهر ماه (20 اکتبر) به روی آنتن خواهد رفت و پس از آن یک‌شنبه‌ها می‌توانیم منتظر این مجموعه باشیم.

تصویر جدید شخصیت آنجلا در سریال واچمن

تاریخ پخش سریال واچمن (Watchmen) مشخص شدتاریخ پخش سریال واچمن (Watchmen) مشخص شد

در سریال واچمن با ابرقهرمانان همچون مجرمان رفتار می‌شود و به ادعای سازندگان، قرار است علاوه بر احترام گذاشتن به کامیک‌های ‌ساختارشکن و جریان‌ساز اصلی، در مسیر تازه‌ای قدم بگذارد و با اینکه ظاهرا داستان سریال چند دهه پس از اتفاقات کامیک‌های اصلی رخ می‌دهد اما به آن‌ها کاملا وفادار خواهد بود و این اتفاق خوبی برای طرفداران دی سی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا