400 مبلغ دینی ماه محرم به مناطق مختلف کرمانشاه اعزام شدند


400 مبلغ دینی ماه محرم به مناطق مختلف کرمانشاه اعزام شدند

گروه اجتماعی- کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از اعزام بیش از 400 بانوی مبلغ در ایام محرم با توجه به نیازسنجی و ظرفیت موجود به مناطق مختلف استان در این ماه خبر داد.

400 مبلغ دینی ماه محرم به مناطق مختلف کرمانشاه اعزام شدند

افسانه تیرانداز، کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، از اعزام بیش از 400 بانوی مبلغ به مناطق مختلف استان خبر داد.
وی با تأکید بر اهمیت گفتمان عاشورا و ترویج آن در جامعه، افزود: بصیرت عاشورایی و استکبارستیزی از مهم‌ترین مباحث این ماه است و این خود ظرفیتی در مسیر ترویج گفتمان مقاومت و پایداری است.
کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مبلغان ماه محرم محور سخنرانی‌های تبلیغی خود را تبیین راه روشن سیدالشهدا(ع) قرار دهند و بدانند عزت امروز دنیای اسلام و انقلاب در مسیر حرکت امام‌حسین(ع) است و امت اسلامی باید قدردان این راه باشند.
وی با اشاره به ظرفیت تشکل‌های دینی گفت: هرکس در مسیر نهضت سیدالشهدا(ع) گام بردارد به سعادت حقیقی دست خواهد یافت و براین اساس ترویج و گسترش فرهنگ عاشورا در جامعه برای رسیدن به سعادت ضرورت دارد.
تیرانداز اظهار کرد: امروز پس از گذشت چهل سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی با تکیه بر باورهای عاشورایی مقتدر و عزتمند در جهان می‌درخشیم.
کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به استفاده از ظرفیت منبرهای ماه محرم در این ماه افزود: منبرهای ماه محرم فرصتی مناسب برای تبیین اهداف انقلاب و تقویت آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !