مجریان طرح‌های اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تعیین شدند


مجریان طرح‌های اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تعیین شدند

شهرکرد- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: با صدور احکامی جداگانه از سوی معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور، مجری طرح‌های اقتصاد مقاومتی این استان تعیین شدند.

طهمورث الیاسی بختیاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این احکام، معاون راه‌آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور به عنوان مجری طرح «تکمیل راه‌آهن مبارکه- شهرکرد» تعیین شد.

وی ادامه داد: مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز مجری طرح تکمیل جاده «شهرکرد- بروجن- لردگان» و طرح «تکمیل جاده اردل، گورمیزه- دوپلان»، و مدیرکل حمل و نقل و راهداری جاده‌ای استان عهده‌دار اجرای تکمیل «جاده ناغان- کارون ۴» و «تکمیل جاده خوزستان- ارمند» شد.

الیاسی بختیاری تکمیل طرح انتقال آب بن- بروجن را از دیگر طرح‌های محوری اقتصاد مقاومتی استان برشمرد و گفت: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان مجری این طرح تعیین شده است و باید تلاش خود را به کار گیرد تا این طرح طبق زمانبندی مصوب در ستاد اقتصاد مقاومتی استان به اتمام برسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: مجری طرح توسعه باغات در اراضی شیب‌دار و تجهیز به فناوری‌های نوین نیز بر عهده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قرار داده شده است و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز مجری طرح احداث ۲۴۴۰ واحد مسکونی برای روستائیان نیازمند تعیین شد.

الیاسی بختیاری افزود: همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان مجری طرح تکمیل و تجهیز فضاهای آموزشی و علیرضا شجاعی معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز مسئول هماهنگ‌کننده اجرای این طرح‌ها است.

وی افزود: پیش‌بینی حجم عملیات، فعالیت و برنامه‌ریزی دقیق اقدام‌های مورد نیاز به نحوی که از اتمام طرح در مدت زمانبندی مصوب در ستاد اقتصاد مقاومتی اطمینان حاصل شود، برآورد دقیق منابع مالی موردنیاز و پیگیری تامین و تجهیز آن بر اساس مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی، ثبت منشور طرح در سامانه نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی و مدیریت فرایند اجرای طرح و ارائه گزارش‌های دوره‌ای منظم ماهانه در ستاد اقتصاد مقاومتی از جمله وظایف مدیران تعیین شده است.

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان برنامه و بودجه به تازگی به عنوان جانشین فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری معرفی شده است و در مرداد ماه امسال برای ارزیابی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی این استان به چهارمحال و بختیاری سفر کرد و از نزدیک از این طرح‌ها دیدن کرد.

راه آهن چهارمحال و بختیاری یکی از دغدغه ها و مطالبات بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری است که دولت دوازدهم مصمم است آن را تا پایان سال 1400 به سرانجام برساند.

۷۳۶۳/2097

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !