اعلام زمان بندی پرداخت سود سهام بیمه معلم


اعلام زمان بندی پرداخت سود سهام بیمه معلم

اعلام زمان بندی پرداخت سود سهام بیمه معلم
خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت بیمه معلم در نامه ای به رییس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی سازمان بورس، زمان بندی پرداخت سود سهام این شرکت را برای سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 97 اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا و بر اساس نامه محمدابراهیم تحسیری، سهامداران حقیقی دارای یک تا یک میلیون سهم از روز اول مهرماه، سهامداران دارای یک میلیون و یک سهم تا 10 میلیون سهم از روز اول آبان ماه و سهامداران دارای ده میلیون و یک سهم و بیشتر از روز اول بهمن ماه سال جاری تا 28 اسفندماه 98 با مراجعه به شعب بانک تجارت و ارائه اصل و تصویر کارت ملی و اعلام کد بورسی خود، سود سهام خود را دریافت خواهند کرد.
بر اساس این نامه، سود سهام سهامداران حقوقی نیز از روز اول بهمن ماه امسال به حساب بانکی اعلام شده از سوی آنها، واریز خواهد شد.
ارسال نامه رسمی ممهور به مهر شرکت با ذکر شماره و تاریخ ثبت، کد سهامداری و اعلام شماره حساب بانکی و شماره شبای متعلق به شرکت در یکی از بانک های کشور، مدارک لازم برای دریافت سود از سوی سهامداران حقوقی است.
بر این اساس، سهامدارانی که به بانک تجارت دسترسی ندارند، می توانند شماره حساب خود را در مهلت قانونی اعلام شده، به امور سهام شرکت واقع در تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان برادران شریفی، پلاک 44 ( ساختمان شهید بنی اردلان) اعلام کنند.
-->

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا