طرز تهیه اسموتی گلابی خوشمزه و خوش طعم با 3 روش متفاوت


اسموتی گلابی یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه و پر طرفدار می باشد که بسیار ساده تهیه می شود، در ادامه مطلب قصد داریم طرز تهیه اسموتی گلابی را به سه روش متفاوت به شما عزیزان آموزش دهیم. در مطالب قبلی شما عزیزان را با طرز تهیه اسموتی انبه، اسموتی  هلو آشنا کردیم در این مقاله قصد داریم طریقه درست کردن اسموتی گلابی را به شما عزیزان آموزش دهیم. مواد...

اسموتی گلابی یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه و پر طرفدار می باشد که بسیار ساده تهیه می شود، در ادامه مطلب قصد داریم طرز تهیه اسموتی گلابی را به سه روش متفاوت به شما عزیزان آموزش دهیم.

در مطالب قبلی شما عزیزان را با طرز تهیه اسموتی انبه، اسموتی هلو آشنا کردیم در این مقاله قصد داریم طریقه درست کردن اسموتی گلابی را به شما عزیزان آموزش دهیم.

طرز تهیه اسموتی گلابی خوشمزه و خوش طعم با 3 روش متفاوت

طرز تهیه اسموتی گلابی خوشمزه و خوش طعم با 3 روش متفاوت

مواد لازم جهت تهیه اسموتی گلابی

گلابی متوسط رسیده : یک عدد یخ خرد شده : یک دوم فنجان دارچین : یک چهارم قاشق چای خوری آب سیب : یک دوم فنجان شیر : یک دوم فنجان

طرز تهیه اسموتی گلابی

در طرز تهیه اسموتی گلابی ابتدا گلابی را پوست بکنید سپس به قطعات کوچک تقسیم کنید و داخل مخلوط کن قرار دهید و حالا به آن آب سیب و دارچین اضافه کنید و مخلوط کنید تا صاف و یک دست شود.

حالا یخ را اضافه کنید و دوباره مخلوط کنید تا با مواد کاملا ترکیب شود و در آخر شیر را به آن اضافه کنید و مخلوط کنید تا حالت خامه ای شود.

طرز تهیه اسموتی گلابی خوشمزه و خوش طعم با 3 روش متفاوت

روش تهیه اسموتی گلابی و موز

گلابی رسیده (بدون دانه و خرد شده): دو عدد زنجبیل تازه پوست کنده : سه سانتیمتر موز : یک عدد شیر : یک فنجان یخ : مقداری دارچین: مقدار کمی
در روش تهیه اسموتی گلابی و موز همه مواد گفته شده را داخل مخلوط کن قرار دهید تا زمانی که همه مواد با هم مخلوط و یکدست شوند، نوش جان.
طرز تهیه اسموتی گلابی خوشمزه و خوش طعم با 3 روش متفاوت

نحوه تهیه اسموتی گلابی و سیب

موز رسیده : یک عدد ( پوست کنده و به قطعات کوچک تقسیم کنید) سیب متوسط: دو عدد ( هسته آن را خارج و به قطعات کوچک تقسیم کنید) گلابی رسیده : یک عدد (پوست کنده و به قطعات کوچک تقسیم شود) ماست وانیلی کم چرب: یک پیمانه آب سیب: یک پیمانه دارچین : مقدار کمی

برای تهیه این نوشیدنی خوشمزه و پرطرفدار همه مواد گفته شده را داخل مخلوط کن یا غذا ساز بریزید تا به شکل پوره نرم و یک دست شودحالا اسموتی داخل لیوان مورد نظر بریزید و لبه لیوان را با برش های سیب و گلابی تزیین نمایید، نوش جان.

طرز تهیه اسموتی گلابی خوشمزه و خوش طعم با 3 روش متفاوت

امیدواریم از مطلب گفته شده نهایت لذت را ببرید و این نوشیدنی خوشمزه و پرطرفدار را تهیه و نوش جان کنید اگر تمایل دارید با روش تهیه نوشیدنی های دیگر آشنا شوید می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...