پدرو گیلرمه: به پوشیدن پیراهن باتیستوتا در فیورنتینا افتخار می‌کنم؛ امیدوار هستم مثل او در فلورانس تاریخ‌ساز شوم


پدرو گیلرمه: به پوشیدن پیراهن باتیستوتا در فیورنتینا افتخار می‌کنم؛ امیدوار هستم مثل او در فلورانس تاریخ‌ساز شوم

مهاجم برزیلی ویولا می تواند یکی از شگفتی های این فصل سری آ باشد.

طرفداری- فیورنتینا در آخرین ساعات نقل و انتقالات با پدرو گیلرمه، مهاجم 22 ساله فلومیننزه قرارداد امضا کرد. او با پیراهن شماره 9 فیورنتینا به میدان خواهد رفت.

پدرو در مصاحبه ای با Globo Esporte گفت:

باعث افتخارم است که با پیراهن شماره 9 به میدان خواهم رفت. این پیراهن قبلا در اختیار اسطوره ای چون باتیستوتا بوده است. امیدوارم مثل او در فلورانس تاریخ ساز شوم.

مذاکرات با فیورنتینا خیلی سریع پیش رفت. وکلای من این پیشنهاد را بررسی کردند و به همراه خانواده، بهترین گزینه را انتخاب کردیم. خدا را شکر می کنم ما زمان کافی برای امضای قرارداد با فیورنتینا داشتیم. این ماجراجویی مهمی برای من است و از این انتقال بسیار خوشحالم و امیدوارم بهترین عملکردم را با این پیراهن به نمایش گذارم.

هم تیمی شدن با ریبری، رویایی به نظر می رسد. همیشه بازی های او را در تلویزیون می دیدم و یا در بازی های کامپیوتری با او بازی کردم. از سمت چپ به داخل حرکت می کردم و شوت می زدم. امیدوارم بتوانیم با هم موفق شویم و بهترین ها را برای فیورنتینا رقم بزنیم. او فوق العاده است.

من تمام تلاشم را به کار می گیرم، تا بتوانم در دیدار هفته سوم مقابل یوونتوس حاضر باشم. البته این موضوع به مربی و کادر فنی بستگی دارد. من آماده هستم. قرار گرفتن مقابل رونالدو، فوق العاده خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...