لپ‌تاپ AsusPro B9 معرفی شد: سبک‌ترین لپ‌تاپ 14 اینچی دنیا


لپ‌تاپ AsusPro B9 معرفی شد: سبک‌ترین لپ‌تاپ 14 اینچی دنیا

ایسوس و ایسر هر سال در حال رقابت بر سر لپ‌تاپ‌های نازک و سبک هستند و امسال هم از این امر مستثنی نبوده است. حالا در نبرد برای ساختن سبک‌ترین لپ‌تاپ 14 اینچی دنیا ایسوس امروز ایسر را شکست داد. ایسر در ساعات اولیه امروز با رونمایی از لپ‌تاپ Swift 5 خود که تنها 952 گرم وزن داشت لقب سازنده سبک‌ترین نوت‌بوک 14 اینچی دنیا را گرفت. اما چند ساعت بعد از...

ایسوس و ایسر هر سال در حال رقابت بر سر لپ‌تاپ‌های نازک و سبک هستند و امسال هم از این امر مستثنی نبوده است. حالا در نبرد برای ساختن سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۴ اینچی دنیا ایسوس امروز ایسر را شکست داد.

ایسر در ساعات اولیه امروز با رونمایی از لپ‌تاپ Swift 5 خود که تنها ۹۵۲ گرم وزن داشت لقب سازنده سبک‌ترین نوت‌بوک ۱۴ اینچی دنیا را گرفت. اما چند ساعت بعد از آن، ایسوس با معرفی لپ‌تاپ ۸۶۲ گرمی خود به نام AsusPro B9، عنوان سبک‌وزن‌ترین لپ‌تاپ دنیا را به نام محصول خودش زد. شاید تصور کنید که این لپ‌تاپ ایسوس سخت‌افزار قدرتمندی ندارد، اما ایسوس در داخل آن از یک پردازنده نسل دهم Intel Core (که البته هنوز مدل آن در لپ‌تاپ مشخص نشده)، دو عدد اس‌اس‌دی ۱ ترابابیتی PCIe، وای‌فای 6 و حتی یک دوربین IR (مادون قرمز) برای قابلیت ویندوز هلو استفاده کرده است.

لپ‌تاپ AsusPro B9 معرفی شد: سبک‌ترین لپ‌تاپ 14 اینچی دنیالپ‌تاپ ایسوس AsusPro B9

لپ‌تاپ AsusPro B9 نیز مانند بسیاری از لپ‌تاپ‌های ایسوس، یک نمایشگر ۱۴ اینچی در داخل بدنه ۱۳ اینچی دارد. این به معنی حاشیه‌های بسیار نازک صفحه‌نمایش و نسبت ۹۴ درصدی نمایشگر به بدنه است. AsusPro B9 به‌طرز باورنکردنی سبک است. این لپ‌تاپ قرار است برای مصارف کاری باشد و سبکی آن باعث خواهد شد تا به‌راحتی بتوان آن را با یک دست جابه‌جا کرد.

لپ‌تاپ AsusPro B9 معرفی شد: سبک‌ترین لپ‌تاپ 14 اینچی دنیا

لپ‌تاپ AsusPro B9 معرفی شد: سبک‌ترین لپ‌تاپ 14 اینچی دنیا

این لپ‌تاپ علاوه بر وزن بسیار کم خود، بسیار نازک هم است. دستگاه با ضخامت ۱۴.۹۹ میلیمتری خود، به راحتی هرچه تمام در داخل کیف جای خواهد گرفت. با همه این توصیفات، البته باید دید تجربه کار کردن نزدیک با آن چگونه خواهد بود، ولی به‌هرحال آن‌چه که از ظاهر امر برمی‌آید این است که ما با یک لپ‌تاپ کوچک ۱۴ اینچی فوق‌العاده جذاب روبه‌رو هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها