المپیاد استعدادهای برتر ووشو پسران در زنجان آغاز شد


المپیاد استعدادهای برتر ووشو پسران در زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - المپیاد استعدادهای برتر ورزش ووشو پسران نوجوان کشور از امروز پنجشنبه /14 شهریور جاری/ به میزبانی استان زنجان آغاز شد.

دبیر هیات ووشو استان زنجان گفت: در این رقابت ها بیش از ۱۷۰ ووشوکار منتخب و برتر از سراسر کشور حضور دارند و تهران نیز با ۲ تیم الف و ب در این مسابقات حاضر شده است.

هاجر رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها صبح و بعدازظهر در سالن ۶ هزار نفری امام خمینی (ره) واقع در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان و در ۲ بخش تالو ساندا، برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هر تیم با ۲ مربی (تالو و ساندا) و یک سرپرست و هفت ورزشکار (۲ تالوکار و پنج سانداکار) در این پیکارها حضور یافته است، اظهار داشت: این مسابقات را که به مدت ۲ روز جریان خواهد داشت ۱۰ داور تالوکار و ۱۵ داور سانداکار قضاوت خواهند کرد که غفار امانی و جلیل محمدخانی در بخش تالو و ابراهیم تاران و هادی موحدنیا در بخش ساندا، از زنجان به عنوان داور حضور دارند.

رضایی به ووشوکاران زنجانی حاضر در این مسابقات اشاره کرد و افزود: امیرحسین عباسی و علیرضا رحیمی فرد به عنوان تالوکار و رضا کرمی، عرفان محمدی، ابوالفضل آقایی، ابوالفضل محرم زاده و امیررضا دادو، هفت ووشوکار زنجانی شرکت کننده در این دوره از المپیاد استعدادهای برتر ورزش ووشو کشور هستند.

مراسم افتتاحیه این مسابقات، با حضور مهدی علی نژاد و محمود متدین (رئیس و دبیر فدراسیون) ساعت ۱۱ صبح امروز در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار خواهد شد.

۶۰۸۴/۶۰۸۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر