کیفیت پایین نان در خلخال نیازمند رسیدگی است


کیفیت پایین نان در خلخال نیازمند رسیدگی است

اردبیل _ ایرنا _ معاون امور عمرانی فرماندار خلخال گفت: ارتقای کیفیت آرد و نان در این شهرستان نیازمند همکاری لازم از سوی مسئولان شرکت غله و خدمات بازرگانی استان با مسئولان این منطقه است.

به گزارش ایرنا ،رضوان صادقی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه ساماندهی آرد و نان افزود: هر چند با تلاش های صورت گرفته توسط اعضای این کارگروه وضعیت آرد و نان این شهرستان تا حدی بهبود یافته ولی برای جلب رضایت عمومی مسئولان شرکت غله و خدمات بازرگانی استان باید از نانوایی‌های این شهرستان بازدید کرده و مشکلات مربوط به حوزه آرد و نان خلخال را برطرف کنند.

وی با تاکید بر لزوم افزایش نظارت و بازرسی از واحدهای نانوایی خلخال اظهار داشت: برخورد با نانوایان خاطی و تشویق نانوایان تلاشگر و کارآمد باید در دستور کار اتحادیه نانوایان و اعضای این کارگروه قرار بگیرد.

صادقی خواستار تسریع در توقف فعالیت نانوایان فاقد پروانه کسب در مناطق مختلف این شهرستان از سوی اتحادیه نانوایان ،اتاق اصناف و اداره صنعت ،معدن و تجارت شد و گفت: همه نانوایان دارای پروانه کسب اعم از دولتی و یا آزادپز نیز موظف به رعایت موازین بهداشتی، پخت نوع نان قید شده در تابلوی نانوایی ،رعایت ساعت کار ،پخت مرغوب نان و تلاش برای جلب رضایت مصرف‌کنندگان هستند.

وی از انجام تمهیدات لازم برای تامین نان موردنیاز مردم در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و افزود: اتحادیه نانوایان و اداره صنعت ،معدن و تجارت خلخال وظیفه هدایت نانوایان برای فعالیت و پخت نان بصورت شبانه‌روزی در این ایام را دارند.

۱۸۰ نانوایی در مناطق مختلف شهرستان خلخال برای تامین نان مورد نیاز مردم منطقه فعالیت دارند که ۳۰ درصد از مجموع این نانوایی‌ها آزادپز بوده و مابقی از آرد سهمیه دولتی استفاده می‌کنند.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول