خبر مهاجرت آرات حسینی اعجوبه ورزشی به لیورپول انگلیس


خبر مهاجرت آرات حسینی اعجوبه ورزشی  به لیورپول انگلیس مهاجرت آرات حسینی نابغه ورزشی به انگلیس و خبر ترک ایران توسط این نابغه ورزشی و فوتبالی واکنش های متفاوتی را به همراه داشته است. آرات که به اعجوبه ورزشی و پسر عنکبوتی در ایران معروف است چهره ای شناخته شده است که کمتر کسی است […] نوشته خبر مهاجرت آرات حسینی اعجوبه ورزشی به لیورپول انگلیس اولین...

خبر مهاجرت آرات حسینی اعجوبه ورزشی به لیورپول انگلیس

مهاجرت آرات حسینی نابغه ورزشی به انگلیس و خبر ترک ایران توسط این نابغه ورزشی و فوتبالی واکنش های متفاوتی را به همراه داشته است.

آرات که به اعجوبه ورزشی و پسر عنکبوتی در ایران معروف است چهره ای شناخته شده است که کمتر کسی است که نام اعجوبه کوچک و قهرمان ایرانی از خطه مازندران را نشنیده باشد. آرات حسینی که از ۲ سالگی در مسابقات مختلف استعدادیابی شرکت می کرده و رشته اولیه او ژیمناستیک بوده به تازگی به انگلیس مهاجرت کرده است.

خبر مهاجرت آرات حسینی اعجوبه ورزشی به لیورپول انگلیس

جزئیات مهاجرت آرات حسینی به لیورپول انگلیس

در صفحه رسمی آرات حسینی چند باری اعلام شده بود که برای تست به کشورهای مختلف سفر خواهد کرد. او نهایتا تصمیم گرفته تا به کشور انگلیس مهاجرت کند و مسیر حرفه ای خود را در آن کشور دنبال نماید.
خبری در فضای مجازی منتشر شد که گفته می شود آرات حسینی نابغه ۵ ساله ایرانی برای همیشه ایران را به مقصد لیورپول انگلیس ترک کرده است.

خبر مهاجرت آرات حسینی اعجوبه ورزشی به لیورپول انگلیس

آرات حسینی پسر عنکبوتی از ایران رفت

گفته شده که مدتهاست زمزمه رفتن آرات از ایران به دلیل عدم حمایت در کشور بوده است و بنا بر خبرهای موجود در فضای مجازی آرات حسینی شب گذشته ایران را برای همیشه ترک کرده است .

اما پیج های رسمی آرات حسینی در اینستاگرام که توسط پدر وی مدیریت می شود تا کنون به این ماجرا واکنش نشان نداده اند

ویدئویی که در فضای مجازی در این رابطه منتشر شده است این خبر را تایید می کند . فردی در این فیلم می گوید امروز ۱۲ شهریور هست و تا ساعاتی دیگر آرات از ایران مهاجرت می کند

خبر تلخ است و نا امیدکننده اما واقعیت دارد. وی ورزشکار پنج ساله ایرانی اعلام کرد برای همیشه از ایران به انگلستان مهاجرت کرده و اما تاکنون خبر رسمی این اخبار را تایید و یا تکذیب نکرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس