بسیج سازندگی 36 واحد مسکونی برای روستائیان نیازمند ساوه می‌سازد


بسیج سازندگی 36 واحد مسکونی برای روستائیان نیازمند ساوه می‌سازد

ساوه - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: بسیج سازندگی در این شهرستان امسال 36 واحد مسکونی برای روستائیان نیازمند در قالب طرح جهاد همبستگی ملی و محرومیت‌زدایی می‌سازد.

به گزارش ایرنا،‌ سرهنگ دوم پاسدار «حجت‌الله دستجانی» روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند پیشرفت طرح جهاد همبستگی ملی و محرومیت‌زدایی از روستاهای ساوه، افزود: از آغاز این طرح عملیات ساخت ۱۰ منزل روستایی آغاز شده و به مرحله اسکلت‌زنی و سقف رسیده است.

وی توضیح داد: در این قالب طرح خانواده‌هایی که در مناطق روستایی بخش‌های مرکزی و نوبران ساوه شناسایی شده‌اند و یا در خانه‌های خشتی و گلی سکونت داشته و یا در سیلاب امسال منزلشان تخریب شده هانه‌دار می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه اظهار داشت: ۲ گروه جهادی مرکب از کارگران بسیجی واخدهای صنعتی آذرآب اراک و نورد پروفیل صفا ساوه به‌صورت داوطلبانه در ساخت این واحدهای مسکونی فعالیت می‌کنند.

سرهنگ دستجانی بیان کرد: کار ساخت پنج واحد مسکونی در روستای «باغچه‌غاز» برای نیازمندان در حال انجام است و با رونق فعالیت ساخت و ساز یک کارگاه سازندگی با حضور اقشار مختلف جهادگران بسیجی تشکیل شده است.

وی افزود: ۲ واحد مسکونی نیز در روستای «شاهسون‌کندی» در حال ساخت است و در روستاهای طرازناهید، رضاآباد و انجیلاوند نیز هر کدام یک واحد مسکونی برای نیازمندان در دست ساخت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: فنداسیون اغلب این واحدهای مسکونی آماده شده و به مرحله اسکلت رسیده است که تا ماه آینده انشعابات آب و برق آن‌ها تکمیل می‌شود.
سرهنگ دستجانی ادامه داد: در این طرح‌ها ۱۵ نفر از اساتید فن در زمینه اسکلت و جوشکاری از شرکت های مختلف استان مرکزی و ساوه در حال خدمت هستند.
هر کدام از این طرح‌ها با نام یک شهید شهرستان ساوه و در راستای کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی متبرک شده است.

/۶۰۱۳/۶۵۳۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا