بخش سی‌سی‌یو بیمارستان رازی چالوس افتتاح شد


بخش سی‌سی‌یو بیمارستان رازی چالوس افتتاح شد

نوشهر - ایرنا - بخش سی‌سی‌یو بیمارستان تامین اجتماعی رازی شهرستان چالوس پس از نوسازی و افزایش تعداد تخت‌های آن روز پنجشنبه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، بخش سی سی یو این بیمارستان با هزینه ای بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان و با پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات درمانی نوسازی شد که پس از بازسازی از ۴ تخت به ۶ تخت افزایش و بخشی از کمبود منطقه و این بیمارستان برطرف شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران در این مراسم گفت که این بخش با کمک ۳۰۰ میلیون تومانی خانواده خیر مرحوم عزت الله خواجوی صالحانی و اعتبار استانی ۴۰۰ میلیون تومانی تامین اجتماعی با رعایت تمامی استانداردها نوسازی شده است.

دکتر محمد خورشیدی افزود: با اجرای طرح بیمارستان های کوچک مقیاس واحدهای اداری و غیر درمانی از درمانی جدا و تخت ها به بیش از یکصد تخت افزایش می یابد و بخش های ویژه همچون قلب ، دیالیز و سی سی یو و اورژانس سایر بخش های درمانی نیز ۲ برابر افزایش خواهد یافت و به تبع ان بیش از ۳۰۰ نفر کادر درمانی و اداری نیز به بیمارستان رازی چالوس اضافه خواهد شد.

از جمعیت حدود سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفری مازندران یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر معادل ۵۸ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

۱۲۹۵/ ۱۶۰۲/۱۶۵۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی تکذیب شد