درگ سوپرا و گلف R با نتیجه‌ای غیرمنتظره


درگ سوپرا و گلف R با نتیجه‌ای غیرمنتظره

روزی دیگر و حضور تویوتا سوپرا در خط درگ! این درگ احتمالاً جذاب‌ترین درگ سوپرا تا به اینجا بوده و قطعاً شما هم با دیدن آن با ما موافق خواهید بود. این بار تویوتا سوپرای جدید در برابر فولکس‌واگن گلف R قرار گرفته است. جدیدترین نمونه‌های این دو خودروی پرفورمنس در خط درگ کیلارنی در... The post درگ سوپرا و گلف R با نتیجه‌ای غیرمنتظره appeared first on...

روزی دیگر و حضور تویوتا سوپرا در خط درگ! این درگ احتمالاً جذاب‌ترین درگ سوپرا تا به اینجا بوده و قطعاً شما هم با دیدن آن با ما موافق خواهید بود. این بار تویوتا سوپرای جدید در برابر فولکس‌واگن گلف R قرار گرفته است. جدیدترین نمونه‌های این دو خودروی پرفورمنس در خط درگ کیلارنی در کیپ تاون آفریقای جنوبی قرار گرفته تا یک درگ سنتی چهارصد متر انجام شود.

درگ سوپرا و گلف R با نتیجه‌ای غیرمنتظره

درگ سوپرا و گلف R با نتیجه‌ای غیرمنتظره
اشتباه نکنید! سوپرای جدید واقعاً سریع است. با وجود پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری توربوی گرفته شده از ب‌ام‌و Z4 جدید، این کوپه حداقل قدرت 335 اسب بخاری دارد. در واقعیت اما قدرت سوپرا بیشتر از اعداد اعلامی بوده و این به معنی قدرت بیشتر سوپرا در مقایسه با گلف R است. قوی‌ترین نسخه‌ی این هاچبک آلمانی پس از فیس‌لیفت از پیشرانه‌ی 2 لیتری توربوی 306 اسبی سود می‌برد. تفاوت این دو خودرو این‌گونه است: یک لیتر، دو سیلندر و حداقل 29 اسب بخار.

درگ سوپرا و گلف R با نتیجه‌ای غیرمنتظره

درگ سوپرا و گلف R با نتیجه‌ای غیرمنتظره
در طول این چند سال یکی از مهم‌ترین درس‌هایی که از مسابقات درگ گرفته‌ایم این است که قدرت بیشتر همیشه به معنی پیروزی نیست. سوپرا در روی کاغذ شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 4.1 ثانیه‌ای دارد درحالی‌که شتاب گلف R برابر با 4.8 ثانیه است؛ اما گلف هم ثابت کرده که سریع‌تر از گفته‌های فولکس بوده و شتاب 4.4 ثانیه‌ای را نیز قبلاً ثبت کرده است. این امر باعث می‌شود فاصله‌ی بین دو خودرو واقعاً کم باشد و حتی عملکرد راننده در خط مسابقه می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد. حتماً این مسابقه‌ی شانه‌به‌شانه را تماشا کنید!

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شاهزاده هودونگ در جومونگ بعد از 15 سال