امکان انتخاب کنسول در قابلیت کراس پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare


امکان انتخاب کنسول در قابلیت کراس پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare
یکی از مدیران شرکت توسعه دهنده بازی Call of Duty: Modern Warfare اعلام کرد که گیمرها می‌توانند انتخاب کنند که با گیمرهای کدام یک از کنسول‌ها در بخش چند نفره بازی کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین مجموعه‌های ساخته شده توسط شرکت اکتیویژن که توانسته است فروش بسیار خوبی داشته باشد و در تمامی نسخه‌های خود موفق باشد، مجموعه Call of Duty است. در حال حاضر شرکت اکتیویژن روی نسخه جدید این مجموعه که Call of Duty: Modern Warfare نام دارد کار می‌کند و در آینده‌ای نزدیک این عنوان وارد بازار خواهد شد. طبق اعلام قبلی شرکت اکتیویژن این عنوان به وسیله موتور بازی سازی جدیدی طراحی شده است که وضعیت گرافیک بازی را بسیار بهبود می‌بخشد.

شرکت اکتیویژن چندی پیش اعلام کرد که این عنوان در بخش آنلاین از قابلیت کراس پلی پشتیبانی می‌کند، این خبر باعث خوشحالی بسیاری از گیمرها شد چرا که به وسیله این قابلیت گیمرها می‌توانند با سایر گیمرها در کنسول‌های دیگر به صورت آنلاین بازی کنند. اما عده دیگر از گیمرها از این قابلیت ناراحت شدند چرا که بازیکنان پلتفرم کامپیوتر از آنجایی که اکثرا به وسیله کیبورد و موس بازی را اجرا می‌کنند، هدف گیری و شلیک برایشان بسیار ساده‌تر از گیمرهای کنسول‌هاست؛ برای حل این مشکل شرکت اکتیویژن اعلام کرد که قابلیت کراس پلی برای کاربران به صورت اختیاری خواهد بود و گیمر می‌تواند انتخاب کند که با گیمرهای کنسول بازی کنند یا گیمرهای کامپیوتر به مقابله بپردازند.

امکان انتخاب کنسول در قابلیت کراس پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare

این خبر به وسیله مدیر موتور سازنده بازی اعلام شد، تیلور کوروساکی اعلام کرد که گیمرهایی که علاقه‌ای بازی با گیمرهای سایر کنسول‌ها را ندارند می‌توانند کنسول مدنظر خود را که قصد دارند با گیمرهای آن بازی کنند را انتخاب کرده و سپس وارد بخش چند نفره بازی شوند.

این بازی قرار است در تاریخ ۲۵ اکتبر سال جاری برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر عرضه شود و قطعا تا زمان عرضه این عنوان، شرکت سازنده از آن اطلاعات بیشتری منتشر خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...