لایحه مقابله با ورود پول‌های کثیف به انتخابات در انتظار تصویب مجلس


لایحه مقابله با ورود پول‌های کثیف به انتخابات در انتظار تصویب مجلس

وزیر کشور در جمع خبرنگاران قزوینی درباره نظارت برای جلوگیری از ورود پول‌های کثیف به انتخابات گفت: در این زمینه قانون لازم را در لایحه جامعی که به مجلس تقدیم کردیم؛ پیش‌بینی کرده بودیم که همه هزینه‌ها از مبدأ تا مقصد در بحث انتخابات، حتما باید براساس یک نظام ملی و حسابداری صورت بگیرد که این لایحه هنوز تصویب نشده است ولی امیدواریم اتفاق بیفتد.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر امروز ۱۴ شهریور در حاشیه مراسم معارفه استاندار جدید قزوین که در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد در جمع خبرنگاران تصریح کرد: با همکاری کشور عراق ویزا را حذف کردیم؛ درمورد بحث بازگشایی مرز خسروی نیز فردا طی مراسمی این امر انجام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به تجربیات سال‌های قبل، اربعین امسال شرایط بهتر و مطلوب‌تر است و امیدواریم زائران ایرانی را در سال جاری با شرایط راحت‌تر و سهل‌تر اعزام کنیم.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درخصوص مشکلات کارگری اظهار کرد: حوزه کارگری متولی دارد؛ اما وزارت کشور از منظر مسائل سیاسی حوزه‌های کارگری و هم از منظر مسائل امنیتی تلاش می‌کند با الگوی پیش‌بینی و پیشگیری نسبت به رفع مشکلات و موانع و تسهیل در خدمت‌رسانی و پاسخگویی مناسب اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: در این حوزه هم معاونت اقتصادی فعال بوده و هم معاونت امنیتی و سیاسی اقدامات لازم را انجام می‌دهند و هر زمانی که لازم باشد مجموعه نظرات را جمع بندی کرده و در دولت ارائه می‌دهم که اقدامات لازم انجام شود.

رحمانی فضلی در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد نظارت برای جلوگیری از ورود پول‌های کثیف به انتخابات گفت: در این زمینه قانون لازم را در لایحه جامعی که به مجلس تقدیم کردیم؛ پیش‌بینی کرده بودیم که همه هزینه‌ها از مبدأ تا مقصد در بحث انتخابات، حتما باید براساس یک نظام ملی و حسابداری صورت بگیرد که این لایحه هنوز تصویب نشده است ولی امیدواریم اتفاق بیفتد.

وی در پایان تصریح کرد: چنانچه گزارشات مستندی از تخلفات داشته باشیم، حتما گزارش مستند را جمع‌بندی کرده و جهت برخورد به قوه قضاییه ارائه می‌کنیم.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه