برگزاری دومین اجتماع «مادران و شیرخوارگان عاشورایی» با مداحی مرتضی طاهری


برگزاری دومین اجتماع «مادران و شیرخوارگان عاشورایی» با مداحی مرتضی طاهری

دومین اجتماع «مادران و شیرخوارگان عاشورایی» نخستین جمعه ماه محرم با مداحی احمد واعظی و مرتضی طاهری در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: دومین اجتماع بزرگ «مادران و شیرخوارگان عاشورایی» روز جمعه، ۱۵ شهریور ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. در این مراسم احمد واعظی و مرتضی طاهری به ذکر مصیبت اهل‌ بیت (ع) می‌پردازند. اجرای گروه همخوانی نسیم‌قدر از دیگر برنامه‌های این سوگواره است.

این مراسم از ساعت ۸:۳۰ به طور رسمی آغاز و از شبکه ۲ سیما به صورت مستقیم پخش می‌شود. همچنین درهای مصلی از ساعت ۶:۳۰ باز خواهد بود و شهروندان می‌توانند برای عبور و مرور از ورودی‌های‌ شماره ۱۷، ۱۸ و ۱۹ در بزرگراه رسالت، ورودی‌های شماره ۷، ۱۲، ۱۵ در خیابان شهید قنبرزاده و ورودی‌های شماره ۱ و ۲ در خیابان شهید بهشتی استفاده کنند.

برگزاری دومین اجتماع «مادران و شیرخوارگان عاشورایی» با مداحی مرتضی طاهری

پارکینگ عمومی شهید بهشتی نبش خیابان پاکستان، پارکینگ‌ شماره ۱۹ در بزرگراه رسالت، پارکینگ‌های شماره ۶، ۷ و ۱۵ در خیابان شهید قنبرزاده و پارکینگ‌های شماره ۲ و ۴ در خیابان شهید بهشتی برای خدمات‌رسانی به عموم مردم در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، همانند سایر برنامه های مصلی، ایستگاه مترو شهید بهشتی و ایستگاه مترو مصلی آماده خدمت رسانی هستند.

در این مراسم، خدمات گوناگون فرهنگی و رفاهی از جمله استقرار نیروهای اورژانس و آتش نشانی، برپایی اتاق مادر و کودک، ایستگاه‌های صلواتی، توزیع بسته‌های فرهنگی، غرفه‌های عرضه محصولات فرهنگی و ون‌های رایگان برای جابجایی تا محل برگزاری مراسم برای رفاه حال عزیزان تدارک دیده شده است.

برنامه‌های جانبی نظیر برپایی نمایشگاه عکس از مجموعه عکس‌های مراسم شیرخوارگان سال‌های گذشته با نام «قاب ارادت» و نمایشگاهی از آثار برگزیده مسابقه عکس «اجتماع بزرگ مادران و شیرخوارگان عاشورایی-۱۳۹۷» در حاشیه این مراسم برپا می‌شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر