از نرم افزار بازیابی فیلم و عکس تا دانلود نسخه جدید اینستاگرام برای اندروید


از نرم افزار بازیابی فیلم و عکس تا دانلود نسخه جدید اینستاگرام برای اندروید

در بسته هفتگی دریچه (شماره 261)، بهترین نرم افزار‌های چند هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

از نرم افزار بازیابی فیلم و عکس تا دانلود نسخه جدید اینستاگرام برای اندروید
دانلود SofaScore Live Score 5.73.2 نرم افزار نمایش نتایج زنده فوتبال اندروید
با نرم افزارSofaScore Live Score می‌توانید نتایج مسابقات ورزشی را به صورت زنده و با جزئیات کامل مشاهده کنید. این نرم افزار از ورزش های فوتبال، بسکتبال، هاکی روی یخ، تنیس، ورزش‌های موتور، کریکت، بیس بال، راگبی، فوتبال آمریکایی، هندبال، والیبال، واترپلو، فوتسال، اسنوکر، دارت و بدمینتون پشتیبانی می‌کند.
دانلود اینستاگرام Instagram 102.0.0.0.28 - برنامه رسمی اینستاگرام برای اندروید
اینستاگرام نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.
با نرم افزار اینستاگرام می‌توانید جلوه قدیمی یا Sepia و عجیب و غریب مانند Earlybird ،Hudson یا Sutro را روی عکس‌هایتان اعمال و با یک دکمه عکستان را شبیه به عکس‌های دهه ۵۰ کنید. یکی از جالب ترین جلوه های اینستاگرام ایجاد محوری در اطراف کادر عکس می باشد که می‌تواند فوکوس بیشتری را روی سوژه میان تصویر ایجاد کرده و عکس را زیباتر کند.

از نرم افزار بازیابی فیلم و عکس تا دانلود نسخه جدید اینستاگرام برای اندروید
دانلود YoWindow Weather 2.13.11 برنامه بسیار زیبای هواشناسی برای اندروید

نرم افزار Weather YoWindow ابزاری عالی برای پیش بینی آب و هوا است. این نرم افزار با ۱۰ میلیون بار دانلود در گوگل پلی یکی از محبوب‌ترین ابزار‌های هواشناسی گوشی‌های همراه معرفی شده است. همچنین این نرم افزار کاملاً هوشمند است، مثلا با توجه به موقعیت زمانی شما برای روز پس زمینه روز و برای شب پس‌زمینه شب به گوشی شما خواهد بخشید، در لحظات بارانی و یا برفی نرم‌افزار دقیقاً باران و برف را روی گوشی شما شبیه سازی می‌کند.

از نرم افزار بازیابی فیلم و عکس تا دانلود نسخه جدید اینستاگرام برای اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Dumpster Image Video Restore Premium 2.22.320 بازیابی عکس و فیلم اندروید

نرم افزار Dumpster Premium یکی از بهترین برنامه‌ها در زمینه بازگشت فایل، عکس، موزیک، فیلم و ... است. این نرم افزار همانند Recycle Bin (سطل زباله ویندوز) عمل می‌کند.

پس از این که شما فایلی را حذف کنید، یک نسخه از آن در این نرم افزار باقی می‌ماند و در صورت نیاز دوباره به آن فایل، می‌توانید با مراجعه به نرم افزار Dumpster Premium آن را بازیابی کنید. این نرم افزار با بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود، عنوان محبوب‌ترین نرم افزار در زمینه بازیابی اطلاعات را بدست آورده و در گوگل پلی نمره عالی ۴.۲ از ۵.۰ را کسب کرده است.

از نرم افزار بازیابی فیلم و عکس تا دانلود نسخه جدید اینستاگرام برای اندروید
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
دانلود CamScanner - Phone PDF Creator FULL 5.11.5 - برنامه اسکنر اندروید

در دنیای امروز که استفاده از کاغذ کمتر و کمتر شده و اسناد به صورت دیجیتال نگهداری می‌شود احتمالا همه نیاز دارند یک نسخه دیجیتال از اسناد خود داشته باشند. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای کاری اداری مجبور شده باشید ده‌ها برگه کاغذ را به همراه خود از این سو به آن سو ببرید، یا اینکه در کاری اداری برای حفظ یک نسخه از اسنادتان مجبور باشید مکرر به دفتر نشر آن اداره برای کپی از هر سند مراجعه کنید.

تنها با نصب نرم افزار camscanner به راحتی و در هر لحظه یک اسکن با کیفیت از اسناد خود بگیرید و به همراه داشته باشید. این برنامه، گوشی یا تبلت شما را به اسکنری برای تصویربرداری و مدیریت اسناد تبدیل می‌کند و دیگر نیازی به اسکنرهای بزرگ و هزینه‌های آن نیست.

از نرم افزار بازیابی فیلم و عکس تا دانلود نسخه جدید اینستاگرام برای اندروید
دانلود AppMgr Pro III (App 2 SD) 4.74 - برنامه انتقال برنامه ها از گوشی به مموری کارت اندروید

یکی از مشکلات کاربران گوشی‌های اندرویدی پس از مدتی، نبود حافظه کافی در گوشی است اما نگران نباشید؛ AppMgr Pro III (App 2 SD) برنامه کاربردی اندروید است که با آن می‌توانید برنامه‌های موجود در گوشی‌تان را از حافظه گوشی به کارت حافظه انتقال بدهید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه، انتقال تمامی نرم افزارهای گوشی به صورت یکجا به کارت حافظه است. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید برنامه‌هایی که تمایل ندارید دیگران آنها را مشاهده کنند، پنهان کنید.


از نرم افزار بازیابی فیلم و عکس تا دانلود نسخه جدید اینستاگرام برای اندروید
دانلود Chronus: Home Lock Widget Pro 15.1 مجموعه ویجت اندروید

نرم‌افزار Chronus: Home Lock Widgets ابزاری است که به وسیله آن می‌توانید صفحه نمایش گوشی خود را به صورت سفارشی بسازید. این نرم‌افزار دارا ویجت‌های ساعت، تقویم و آب‌وهوا است. Chronus: Home Lock Widgets دارای مجموعه‌ای از ساعت‌های دیجیتال و آنالوگ و تقویم با انواع فونت‌ها است که می توانید به دلخواه صفحه نمایش گوشی خود را طراحی کنید.

دانلود CM Security AppLock Antivirus 5.0.1 - بهترین آنتی ویروس اندروید
آنتی ویروس یکی از نیازهای اولیه در هر نوع دستگاه مبتنی بر سیستم عامل های هوشمند است که باید سعی کرد بهترین های آن را انتخاب کرد. ما امروز یکی از بهترین ویروس‌کش‌ها را به شما معروفی می‌کنیم. همچنین این نرم افزار توانایی قفل گذاری براپلیکیشن های دیگر را هم دارد.
CM Security Antivirus AppLock جزو قابل اعتمادترین آنتی ویروس و نرم افزار‌های امنیتی برای سیستم عامل اندروید است که با بیش از ۵۰۰ میلیون بار دانلود از گوگل پلی جزو برترین و پرطرفدارترین نرم افزار‌های آنتی ویروس به شمار می‌رود، این برنامه قادر است ویروس‌ها، تروجان‌ها، اسپای‌ویر‌ها و ادویر‌های موجود در حافظه و کار حافظه شما را با سرعتی بالا و خارق‌العاده شناسایی کرده و اقدام به حذف آن‌ها نماید شرکت King Soft ادعا کرده است که سرعت اسکن توسط نرم افزار CM Security پنج برابر بیشتر از آنتی ویروس‌های دیگر است.
دانلود Any.do To-do List Task List Premium 4.15.4.11 - برنامه لیست انجام کارهای روزانه اندروید
برنامه ریزی روزانه یک امر مسلم برای انسان های موفق است، اگر می‌خواهید شما نیز به یک انسان موفق تبدیل شوید، برنامه ریزی روزانه مناسب داشته باشید. برای انجام برنامه ریزی مناسب و دقیق، ما پرطرفدارترین نرم افزار برنامه ریزی یعنی Any.DO To-do Task List premium را پیشنهاد می‌کنیم.

از نرم افزار بازیابی فیلم و عکس تا دانلود نسخه جدید اینستاگرام برای اندروید
دانلود Photo Editor FULL 4.5 - برنامه ویرایش تصاویر اندروید

نرم افزار Photo Editor برنامه‌های بسیار محبوب و پرطرفدار یه منظور ویرایش عکس است و به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است. این نرم افزار با دارا بودن ابزارهای کاربردی ویرایش تصویر، افکت‌های متنوع و فیلترهای مختلف یکی از بهترین برنامه‌ها در زمینه ایجاد تصاویر زیبا و جالب و هنری است؛ تنها کافیست کمی خلاقیت به خرج دهید تا از نتایج تولید شده شگفت زده شوید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟