قرعه نحس در انتظار 5 ملی پوش کشتی ایران


قرعه نحس در انتظار 5 ملی پوش کشتی ایران

رژیم صهیونیستی 5 کشتی گیر را در رقابت‌های جهانی 2019 قزاقستان به میدان خواهد فرستاد.

به گزارش مشرق، رقابت‌های جهانی کشتی و گزینشی المپیک روزهای ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می‌شود و ۱۰۸ کشتی گیر (آزاد، فرنگی و زنان) در ۶ وزن المپیکی، سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست می‌آورند.

بیشتر بخوانید:

واکنش اتحادیه جهانی کشتی به غیبت یزدانی و هادی

پس اخطار جدی اتحادیه جهانی کشتی و حساسیت کمیته بین المللی المپیک به موضوع عدم رویارویی کشتی‌گیران ایران مقابل کشتی‌گیران رژیم صهیونیستی، این رژیم منحوس با هدف سیاسی و ضربه به جایگاه کشتی و ورزش ایران در جهان و با حمایت برخی از کشورهای صاحب نام کشتی جهان، سرمایه‌گذاری زیادی بر روی کشتی انجام داده است.

بر همین اساس رژیم صهیونیستی، در ادامه برنامه‌ریزی‌های خود، با ۵ کشتی‌گیر شامل ۳ آزادکار و دو فرنگی کار در رقابت‌های جهانی شرکت خواهد کرد.

نمایندگان رژیم اشغالگر قدس در اوزان ۵۷، ۷۹ و ۸۶ کیلو گرم رشته آزاد جایی که رضا اطری، بهمن تیموری و حسن یزدانی که شانس بسیار زیادی برای کسب مدال دارد در رقابت‌های جهانی حضور خواهند داشت و در رشته فرنگی نیز در وزن محمد علی گرایی و سعید عبدولی یعنی ۷۷ و ۸۲ کیلو گرم، دو نفر دیگر از مدعیان اصلی کسب مدال در این دوره از مسابقات، فرنگی کاران خود را به میدان خواهند فرستاد که البته امیدوار هستیم کشتی گیران شایسته کشورمان با قرعه نحس مواجه نشوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی