تنیسورهای مراغه در مسابقات کشوری خوش درخشیدند


تنیسورهای مراغه در مسابقات کشوری خوش درخشیدند

مراغه - ایرنا - رئیس هیات تنیس مراغه با اشاره به درخشش تنیسورهای شهرستان در رقابت‌های کشوری گفت: در این رقابت‌ها سارا اصل رسولی و سارا عابدی آذر در تنیس 2 نفره و علی ساعی در بخش انفرادی عناوین سوم کشوری را کسب کردند.

مرتضی اصل رسولی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اصل رسولی و عابدی آذر که عضو تیم منتخب آذربایجان شرقی نیز هستند در مسابقات ۲ نفره زیر ۱۴ سال دختران در مشهد عنوان سومی را از آن خود کردند.

وی گفت: این مسابقات به میزبانی مشهد و با شرکت ۲۱ تیم از ۱۹ استان برگزار شد.

اصل رسولی افزود: سارا اصل رسولی در ۴ سال گذشته به صورت پیاپی کسب مقام های اول، دوم و سوم کشوری و چندین دوره دعوت به اردوی انتخابی تیم ملی کشورمان را در کارنامه خود دارد.

وی اضافه کرد: در بخش پسران نیز علی ساعی تنیس باز مراغه ای در مسابقات رده سنی زیر ۱۴ سال موفق به کسب مقام سومی شد.

وی افزود: این رقابت ها به عنوان معتبرترین مسابقات کشوری به میزبانی استان یزد و با شرکت ۸۲ بازیکن متشکل از ۲۱ تیم از ۱۹ استان برگزار شد.

اصل رسولی اضافه کرد: همچنین بازی های خوب علی ساعی در المپیاد استعداد های برتر کشور که در مرداد ماه برگزار شد مورد توجه کارشناسان استعدادیابی فدراسیون تنیس قرار گرفته و این تنیسور مراغه ای به کمپ تمرینی فدراسیون زیر نظر مربیان تیم ملی انتخاب شد.

وی ادامه داد: در حال حاضرهیات تنیس مراغه به عنوان برترین هیات شهرستانی آذربایجان شرقی و کشور، ۵۰ درصد ترکیب تیم منتخب استان را به خود اختصاص داده است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

۳۰۷۷/۹۸۸۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403