درس اخلاق در حوزه تقویت شود 


درس اخلاق در حوزه تقویت شود 

گروه حوزه‌های علمیه ــ آیت‌الله شبیری زنجانی در دیدار با رئیس و جمعی از مسئولان مرکز خدمات حوزه بیان کرد: سابقاً در حوزه، در قم و نجف، درس‌های اخلاق وجود داشت، اما اکنون متأسفانه اگر درس اخلاق هم باشد ضعیف شده و نیاز است که تقویت شود. 

درس اخلاق در حوزه تقویت شود به گزارش ایکنا، به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله شبیری زنجانی در دیدار با رئیس و جمعی از مسئولان مرکز خدمات با قدردانی از فعالیت‌های مرکز خدمات گفتند: خدماتی که انجام می‌دهید توفیقی برای شما است و وظیفه ما دعا کردن برای مجموعه مرکز خدمات است و ان شاء الله این مقدار را عمل خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه طلبه‌ها باید بدانند غیر از مسئولیت عامی که همه مردم دارند، مسئولیت‌های خاص اجتماعی نیز دارند، افزودند: دین مردم وابسته به اعمال طلبه‌ها است و طلبه‌ها اعتقاد داشته باشند اگر بخواهند خدمتی کرده و دین را حفظ کنند و مردم آن را قبول کنند، باید آن‌طوری که مناسب است عمل کنند.
وی تصریح کرد: سابقاً در حوزه، هم در قم و هم در نجف، درس‌های اخلاق وجود داشت، اما اکنون متأسفانه اگر درس اخلاق هم باشد بسیار ضعیف شده است و نیاز است که تقویت شود و اگر به این عمل شود زحمات شما بسیار کم می‌شود، چراکه به همان مختصر اکتفا می‌کنند.
این مرجع تقلید بیان کردند: طلاب در طول زندگی، مشکلاتشان را با باورهایی که داشتند حل می‌کردند و ان شاء الله با نیت اخلاصی که دارید و تلاشی که می‌کنید در کارهایتان موفق باشید و مطمئن باشید ائمه طاهرین(ع) حتماً پشتیبانی می‌کنند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه