مدیریت آزمایشگاه در واقع سیستمی مبتنی بر ارائه مشاوره و اطلاعات به دانشمندان در مورد بهداشت و ایمنی، به ویژه در مورد روند بیماری یک فرد و آزمایشات مربوط به او است که از طریق نرم افزار آزمایشگاه راحت تر میباشد. یکی دیگر از کارکردهای مهم مدیریت آزمایشگاهی، نظارت بر سرویس دهی تجهیزات مشترک، جایگزینی و خرید تجهیزات جدید برای تسهیل نیاز محققان است. بیایید نگاهی به برخی از اصول اولیه سیستم مدیریت اطلاعات آزمایشگاهی بیاندازیم.

بهترین نرم افزار آزمایشگاه

در ذهن ما همیشه یک سؤال پیش می آید که نیاز به این سیستم چیست، اگر ما از آن استفاده نکنیم چه اتفاقی می افتد. برای توجیه این موضوع، نکاتی را برجسته می کنیم که نشان دهنده نیاز به این سیستم ها است. در دنیای دیجیتال امروز، بیمارستان ها و درمانگاه ها با محصولات مراقبت های بهداشتی مانند سیستم اطلاعات آزمایشگاهی LISTree و غیره باهوش تر می شوند. این نرم افزارها دارای قابلیت های زیر است:

مدیریت نتیجه مدیریت نمونه کنترل کیفیت آنالایزرها و ابزارها اطلاعات دموگرافیک بیمار مدیریت سفارش

کارایی های این نرم افزار شامل موارد زیر است:

ادغام با HIS و سایر سیستم ها بازیابی داده های از دست رفته تولید فاکتور بازیابی سریع داده ها دسترسی به داده های بایگانی شده کاهش خطا تقویت کنترل کیفیت تأیید داده های ورودی عدم ارائه نتایج کاذب

برترین نرم افزارهای مدیریتی کلینیک

نرم افزار مدیریت مطب را می توان به عنوان یکی از مهم ترین راه های مدیریت مطب برای پزشکان عنوان نمود. البته علاوه بر پزشکان، صاحبان کلینیک های پزشکی و منشی ها نیز می توانند از این محصول استفاده کنند.

ضرورت استفاده از نرم افزار مدیریت مطب

با گسترش تکنولوژی در زمینه های مختلف، امروزه نرم افزارها به ابزاری کمکی برای تسهیل در امور مدیریتی تبدیل شده اند و نرم افزار مطب داری به یکی از موارد بسیار ضروری برای پزشکان تبدیل شده است. در صورتی که علاقمند به داشتن یک مطب آرام با سیستم نوبت دهی مناسب و حذف پرونده های پزشکی کاغذی دست و پا گیر را دارید می توانید از نرم افزار اتوماسیون اداری که برای مطب های پزشکی طراحی شده است استفاده نمایید. این نرم افزار بر اساس نیازهای پزشکان طراحی شده است و مورد نیاز برای تمامی تخصص ها می باشد. همچنین این نرم افزار به صورت بومی طراحی شده است و می تواند نیازهای هر پزشک ایرانی را برطرف نماید. کار با این نرم افزار آسان بوده و به طور کلی می توان گفت که استفاده از این نرم افزار به شدت برای مدیریت بهتر مطب توصیه می شود.

برترین نرم افزارهای مدیریتی کلینیک

نرم افزار مدیریت مطب و درمانگاه چیست؟

نرم افزار مدیریت درمانگاه یک بانک اطلاعاتی برای مدیریت امور درمانگاه می باشد که با توجه به دسته بندی های اعمال شده می تواند شامل اطلاعاتی همچون مدیریت و اطلاعات بیماران، حسابداری، دسترسی به گزارشات بیمه و تعداد مراجعین به درمانگاه در بازه های زمانی متفاوت باشد. به لطف برنامه درمانگاه مدیران و پزشکان مجموعه درمانگاه در هر زمان و مکانی می توانند در حداقل زمان به اطلاعات بیماران و مراجعه کنندگان دسترسی داشته و روند درمان را بررسی کنند و در صورت نیاز به ویرایش پرونده بیماران توسط پزشک و مدیریت سایر امور درمانگاه توسط مدیر درمانگاه با حداقل زمان، هزینه و امکان خطا انجام شود.

یک نرم افزار درمانگاه باید در عین ارایه خدمات و دارا بودن ویژگی های لازم، ساده بوده و هر کاربری بتواند با آن کار کند از طرفی قابل نصب بر روی اکثر پلتفرم ها باشد تا استفاده از آن روی هر وسیله ای امکان پذیر شود.

ویژگی ها و خصوصیات نرم افزار مدیریت درمانگاه

رابط کاربری ساده و قابل فهم برای پزشکان، مدیران درمانگاه و مراجعین پایگاه داده قدرتمند و امنیت بالا برای حفظ پرونده های بیماران و حسابداری و سایر امور درمانگاه جست و جو و دسترسی به پرونده بیماران و کارمندان درمانگاه توسط پزشک و مدیریت درمانگاه ویرایش پرونده ها ثبت روند درمان و اطلاعات بیماران و اطلاع رسانی مدت زمان درمان به بیماران نوبت دهی و دریافت زمان ویزیت توسط بیمار و اطلاع رسانی به پزشک مربوطه امکان پرداخت هزینه ها و دریافت رسید سیستم صندوق و گردش حساب مربوط به هر بیمار ثبت اطلاعات دارو ها و موارد لازم توسط دستیار پزشک

برترین نرم افزارهای مدیریتی کلینیک

نرم افزار داروخانه

راه ها و روش های مختلفی برای مدیریت وجود دارد.یکی از این روش ها استفاده از نرم افزار است. نرم افزار مدیریت داروخانه از جمله نرم افزار های مدیریتی بسیار خوب است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. حسابداری و دیگر راهکار های مدیریتی نیز در این نوع نرم افزار وجود دارد. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به راحت تر بودن دسترسی به مشتریان و ایجاد حساب کار بری برای آنها در نرم افزار داروخانه وجود دارد.

برترین نرم افزارهای مدیریتی کلینیک