نمایشگاه پاییزه در بوکان گشایش یافت


نمایشگاه پاییزه در بوکان گشایش یافت

مهاباد- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان گفت: در آستانه شروع سال تحصیلی جدید نمایشگاه پاییزه با حضور تولیدکنندگان داخلی در بوستان ساحلی این شهرستان گشایش یافت.

حسن عبدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، هدف از برگزاری این نمایشگاه را دسترسی خریداران و مشتریان بوکانی به کالاهای موردنیاز و تنظیم بازار کالاهای اساسی در آستانه شروع سال تحصیلی عنوان کرد.

وی افزود: این نمایشگاه پاییزه در قالب با ۱۰۰ غرفه از محصول‌های عرضه شده مناطق مختلف کشور از جمله شهرهای غربی، شمالی و مرکز کشور و دیگر شهرهای همجوار دایر شده است.

وی با بیان اینکه اجناس عرضه شده در این نمایشگاه با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف به خریداران عرضه می‌شود، اظهار داشت: این نمایشگاه با توجه به افزایش تقاضا و به منظور سهولت دسترسی شهروندان به کالاهای مورد نیاز این فصل با عرضه مایحتاج عمومی مردم ترتیب یافته است.

عبدی اظهار داشت: در این نمایشگاه انواع نوشت‌افزار، کیف و کفش، مواد غذایی، مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی، مواد پروتینی، لوازم خانگی و پوشاک و لباس‌های فرم مدارس به متقاضیان عرضه می‌شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان گفت: این نمایشگاه تا پایان شهریورماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۳ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳ پذیرای عموم شهروندان است.

هرساله در روزهای پایانی تابستان و به مناسبت آغار سال تحصیلی جدید، بسیاری از خانواده‌ها اقدام به خرید اقلام مورد نیاز خود می‌کنند که در این میان با توجه به افزایش تقاضا در بازار، برپایی نمایشگاه‌های پاییزه می‌تواند دسترسی خانواده‌ها را به کالاهای موردنیاز این فصل آسان‌تر کند.

شهرستان بوکان ۲۵۱ هزار نفر جمعیت دارد.

۷۵۱۰/۶۱۸۵/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست