کمپانی دیزنی باعث خروج مرد عنکبوتی از دنیای مارول شد


رسانه کلیک – عوامل متعددی در خروج کاراکتر مرد عنکبوتی از دنیای مارول نقش داشته اند که ظاهرا بخشی از آن مربوط به خرید کمپانی فاکس قرن 21 توسط دیزنی بوده است. به نظر می رسد که خرید کمپانی فاکس توسط دیزنی، به نوعی موجب خروج مرد عنکبوتی از دنیای سینمای مارول شده است. عدم توافق […] نوشته کمپانی دیزنی باعث خروج مرد عنکبوتی از دنیای مارول شد اولین بار...

رسانه کلیک – عوامل متعددی در خروج کاراکتر مرد عنکبوتی از دنیای مارول نقش داشته اند که ظاهرا بخشی از آن مربوط به خرید کمپانی فاکس قرن 21 توسط دیزنی بوده است.

کمپانی دیزنی باعث خروج مرد عنکبوتی از دنیای مارول شدکمپانی دیزنی باعث خروج مرد عنکبوتی از دنیای مارول شدکمپانی دیزنی باعث خروج مرد عنکبوتی از دنیای مارول شدکمپانی دیزنی باعث خروج مرد عنکبوتی از دنیای مارول شدکمپانی دیزنی باعث خروج مرد عنکبوتی از دنیای مارول شدکمپانی دیزنی باعث خروج مرد عنکبوتی از دنیای مارول شد

به نظر می رسد که خرید کمپانی فاکس توسط دیزنی، به نوعی موجب خروج مرد عنکبوتی از دنیای سینمای مارول شده است. عدم توافق دیزنی و سونی بر سر باقی ماندن مرد عنکبوتی در MCU، طرفداران این کاراکتر محبوب را حسابی آشفته کرد. اما باز هم امید بود تا این دو کمپانی بتوانند در تصمیم خود تجدید نظر کنند. با این حال دیروز به طور رسمی اعلام شد که مرد عنکبوتی دیگر جایی در دنیای مارول نخواهد داشت.

در ابتدا شایعه شده بود که دیزنی خواهان سهم 50 درصد از سود فیلم های آینده اسپایدرمن است، هر چند بعدها مشخص شد که این کمپانی آمریکایی تنها به دنبال 25 درصد از آن بوده است. باید خاطر نشان کرد که هم دیزنی و هم سونی در این وضعیت به طور حرفه ای تصمیم گرفته اند؛ با این حال برخی طرفداران، سونی را مقصر خروج کاراکتر مرد عنکبوتی از MCU می دانند و برخی دیگر، به حریص بودن دیزنی معتقد هستند. به نظر می رسد که پول، نقش پر رنگی در این میان داشته، اما خرید فاکس توسط دیزنی نیز بی تاثیر نبوده است.

گزارش های اخیر نشان می دهند که خرید فاکس توسط دیزنی، روی تصمیم خروج کاراکتر مرد عنکبوتی از دنیای مارول تاثیر گذاشته است. رییس و مدیر اجرایی سونی درباره جدایی از مارول توضیح داده که فروخته شدن فاکس با دیزنی و تصاحب کاراکترهای جدید، باعث شده تا مسئولیت های زیادی بر عهده فایگی گذاشته شود. به همین خاطر فایگی وقت کافی ندارد تا روی کاراکترهایی که متعلق به آنها نیست، کار کند. وی در ادامه با رعایت احترام نسبت به مارول گفته که از این به بعد، سونی به سری فیلم های آینده اسپایدرمن رسیدگی می کند.

کمپانی دیزنی باعث خروج مرد عنکبوتی از دنیای مارول شد

کمپانی دیزنی باعث خروج مرد عنکبوتی از دنیای مارول شد

با اینکه کاراکتر مرد عنکبوتی دیگر در دنیای سینمای مارول دیده نمی شود، اما شرکت ژاپنی برنامه های بزرگی برای این شخصیت معروف دارد. علاوه بر ادامه ساخت فیلم های اسپایدرمن با نقش آفرینی تام هالند، سونی تصمیم دارد تا این شخصیت محبوب را به دنیای شرورانه خود وارد کند.

مارول در همایش بین المللی SDCC اعلام کرده که علاوه بر مجموعه فیلم های جدید چهار شگفت انگیز، سری فیلم های X-Men نیز به زودی وارد دنیای MCU می شود. با توجه به عدم موفقیت کافی این دو مجموعه در سال های اخیر، جای تعجبی ندارد که فایگی و مارول بخواهند با تمرکز روی این دو، سهم بزرگی از فاز پنجم را به خود اختصاص دهند.

Source: screenrant

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا