افزایش کرایه سرویس مدارس در شورای شهر گرگان مصوب شد


افزایش کرایه سرویس مدارس در شورای شهر گرگان مصوب شد

 گرگان - ایرنا - با رای مثبت اعضای شورای شهر گرگان نرخ سرویس جابجایی دانش آموزان مدارس این شهر برای سال تحصیلی جدید (98 - 99) بیست درصد افزایش یافت.

این مصوبه پس از تایید فرمانداری گرگان و انطباق آن با قوانین جاری ؛ قابل اجرا خواهد بود.

به گزارش ایرنا در جلسه شامگاه شنبه شورای شهر گرگان به ریاست حمید رضا آقا ملایی؛ به پیشنهاد سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر نرخ سرویس مدارس بیست درصد افزایش یافت بر این اساس نرخ سرویس دهی بابت هر دانش آموز با خودرو سمند و پژو ۱۲۰ ؛ پراید و پیکان ۱۱۰ ؛ ون ۹۰ و مینی بوس ۷۰ هزار تومان تعیین شد.

همچنین کرایه ماه فروردین بدلیل تعطیلات زیاد آن نیمه بها خواهد بود.

در این جلسه لوایحی همچون اجرای عملیات تولید پازل؛ واگذاری خرید دال بتنی ؛ اجرای حفاری جهت جابجایی لوله های فشار قوی آب در پروژه روگذر زنگیان؛ اجرای حفر چاه در محل چهارشنبه بازار جدید و نور پردازی خیابان شهید بهشتی گرگان نیز به تصویب رسید.

حسین ربیعی در نطق پیش از دستور خود از شهردار گرگان خواست تا فرصت بیشتری برای حل معادله ها و گره های مدیریت شهری صرف کرده و با حضور میدانی در مناطق مختلف به روند توسعه گرگان شتاب بخشد.

سخنگوی شورای شهر گرگان افزود: افزایش درآمد کمیسیون ماده ۱۰۰ بیانگر ضعف در نظارت در حوزه ساخت و سازهای غیر مجاز گرگان است که باید همت و جدیت بیشتری از سوی مدیران برای کاهش تخلفات بکار بسته شود.

ربیعی ادامه داد: پروژه هایی که به شهروندان وعده داده شده و شهردار هم قول اجرای آن را داد؛ طی دو سال اخیر محقق و حتی کلنگ‌زنی نشد.

شورای شهر گرگان ۹ عضو دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی