پیروزی های پرگل فرانسه و پرتغال در مقدماتی یورو


پیروزی های پرگل فرانسه و پرتغال در مقدماتی یورو

تیم های فرانسه و پرتغال در دیدارهای امشب شان در مقدماتی یورو 2020، مقابل حریفان شان به پیروزی رسیدند.

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه، قهرمان جهان، که میزبان آلبانی بود، موفق شد با نتیجه 4-1 این تیم را شکست بدهد و پرتغال، قهرمان یورو و لیگ ملت های اروپا، نیز در خانه صربستان به پیروزی 4-2 رسید.

فرانسوی ها که در استاد دو فرانس میزبان آلبانی بودند، تنها 8 دقیقه زمان نیاز داشتند تا دروازه حریف را باز کنند. روی پاس در عمق عالی رافائل واران بود که کینگزلی کومان با دروازه بان حریف تک به تک شد و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

این نتیجه تا دقیقه 27 پا بر جا بود تا اینکه روی ارسال لوکاس هرناندز از سمت چپ، الیویه ژیرو با یک ضربه ساده، حساب کار را 2-0 کرد. 10 دقیقه بعد فرانسه صاحب یک ضربه پنالتی شد اما آنتوان گریزمان آن را از دست داد و نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.

در نیمه دوم فرانسوی ها برای رسیدن به گل بیشتر منتظر ماندند تا اینکه در دقیقه 68، کومان گل دوم خود و گل سوم تیمش را به ثمر رساند. پاس عرضی گریزمان از سمت چپ مقابل دروازه به کومان رسید و او هم بعد از یک چرخش دیدنی، دروازه حریف را باز کرد.

تلاش خروس ها برای زدن گل چهارم سرانجام در دقیقه 85 نتیجه داد و ایکونه روی همکاری با فکیر، توانست دروازه آلبانی را باز کند.

در حالی که به نظر می رسید بازی با همین چهار گل به پایان خواهد رسید، در آخرین دقیقه از وقت های قانونی بازی، آلبانی با خطای هوگو لوریس صاحب یک ضربه پنالتی شد و چیکالشی با یک ضربه بی نقص، دروازه را باز کرد و به این ترتیب بازی با نتیجه 4-1 به پایان رسید.

پیروزی های پرگل فرانسه و پرتغال در مقدماتی یورو

پرتغال که در ورزشگاه اختصاصی ستاره سرخ، میهمان صربستان بود، برای رسیدن به اولین گل، تا دقیقه 42 منتظر ماند. روی یک ارسال به مقابل دروازه صربستان و اشتباه دروازه بان این تیم بود که ویلیام کاروالیو صاحب موقعیت شد و با یک ضربه ساده کار را تمام کرد.

پرتغال نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و در دقیقه 58 به گل دوم رسید. روی یک حرکت خوب تیمی بود که گونسالو گِدِس پشت محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد و بعد از فریب مدافعان حریف، با ضربه ای دیدنی، حساب کار را 2-0 کرد.

10 دقیقه بعد، صرب ها یکی از گل های خورده را جبران کردند. روی یک ضربه کرنر بود که میلینکوویچ با یک ضربه سر چکشی، دروازه پرتغال را باز کرد.

در حالی که تیم میزبان در تلاش بود تا به گل تساوی برسد، پرتغال در دقیقه 80 به گل سوم رسید. روی پاس در عمق عالی از برناردو سیلوا بود که کریس رونالدو با دروازه بان حریف تک به تک شد و با یک ضربه فنی، کار را تمام کرد.

4 دقیقه بعد بار دیگر تیم صربستان اختلاف را به حداقل رساند. روی یک حمله سریع بود که با پاس تادیچ، میتروویچ صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، توپ را به سقف دروازه کوبید.

اما این هم پایان کار نبود و در دقیقه 86، پرتغال به گل چهارم رسید. این بار روی پاس رافائل گریرو بود که برناردو سیلوا صاحب موقعیت شد و با یک ضربه بی نقص، توپ را به گوشه دروازه صربستان فرستاد و بازی در نهایت با پیروزی 4-2 میهمان به پایان رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!