ونگر: صلاح شبیه به لیونل مسی است


ونگر: صلاح شبیه به لیونل مسی است

سرمربی پیشین آرسنال معتقد است ستاره مصری لیورپول می‌تواند به سطح لیونل مسی برسد.

به گزارش مشرق، آرسن ونگر که اخیراً گفت نسبت به بازگشت به عرصه مربیگری علاقه‌مند است، اعتقاد دارد ستاره مصری لیورپول قابل مقایسه با فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلوناست، اما هنوز نیاز به انجام کارهایی دارد تا به سطح او برسد.

بیشتر بخوانید:

عصبانیت مانه از دست محمد صلاح +عکس و فیلم

وی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌این اسپورتس» گفت: صلاح اگر می‌خواهد به سطح بالایی برسد باید 20 گل دیگر بر شمار گل‌های زده‌اش اضافه کند، اما او شبیه به لیونل مسی است. محمد باید به ثباتی که مسی دارد، برسد. صلاح تمام‌کننده خوبی است، اما مسی کامل‌تر است و پاس آخر منجر به گل را هم به هم‌تیمی‌هایش می‌دهد، این در حالی است که صلاح بیشتر می‌خواهد خودش ضربه آخر را بزند. مو صلاح البته با بالا رفتن سنش هم این موضوع را برطرف خواهد کرد. من بازی محمد را خیلی دوست دارم، او پتانسیل بالایی دارد.

محمد صلاح در برتری 3 بر صفر اخیر لیورپول مقابل برنلی به خاطر خودخواهی که در یک صحنه داشت و سادیو مانه را که در موقعیت گلزنی بهتری بود، در نظر نگرفت، مورد انتقاد واقع شد. سرمربی پیشین آرسنال در ادامه صحبت‌هایش از روبرتو فیرمینو برزیلی لیورپول تمجید کرد که در جمع سرخپوشان بازیکنی در خدمت تیم و از خود گذشته است.

بیشتر بخوانید

احتمال مربیگری ونگر در جام جهانی 2022 قطر

ونگر تصریح کرد: شما فیرمینو را فراموش کرده‌اید، بازیکنی که خودش را فدای تیم می‌کند، درست به مانند لوئیس سوارس که با پاس‌هایی که به لیونل مسی و نیمار می‌داد، از خودگذشتگی می‌کرد. فیرمینو بازیکنی در خدمت تیم است و برای هم‌تیمی‌هایش بازی می‌کند تا آنها بدرخشند. یافتن چنین پازل آرامش‌بخشی خیلی سخت است، مهاجمی که فوق‌العاده است.

منبع: تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد