با شاهکارهای طراحی وب سایت وردپرس آشنا شوید


در گذشته از وردپرس برای وبلاگ‌نویسی استفاده می‌شد تا اینکه پس از گذشت...

با شاهکارهای طراحی وب سایت وردپرس آشنا شوید

در گذشته از وردپرس برای وبلاگ‌نویسی استفاده می‌شد تا اینکه پس از گذشت مدت زمانی از آن به عنوان سیستم مدیریت تولید محتوا نیز استفاده شد. اما اکنون از وردپرس به عنوان یکی از محبوب‌ترین قالب‌ها جهت طراحی وب سایت استفاده می‌شود. چراکه طراحی سایت وردپرس نسبت به سایر CMS‌ها از مزایای متعددی برخوردار است و از همه مهم‌تر سفارش طراحی سایت وردپرس، نسبت به سایر پلتفرم‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر است و سریع‌تر آماده می‌شود. البته مزایای طراحی سایت وردپرس تنها به این موارد ختم نمی‌شود. برای آشنایی با سایر مزایایی که طراحی سایت وردپرس دارد ادامه این مطلب را دنبال کنید.

با شاهکارهای طراحی وب سایت وردپرس آشنا شوید

مزایای طراحی سایت وردپرس

· Open Source بودن وردپرس

چه چیزی بهتر از آنکه شما به پلتفرمی دسترسی داشته باشید که بتوانید به راحتی هر کدی که می‌خواهید را به آن اضافه کنید و علاوه‌بر این کدهای خود را در اختیار دیگران نیز قرار دهید. چنین امکانی زمانی برای شما فراهم خواهد شد که پلتفرم مدنظر شما Open Source یا متن باز باشد. ویژگی که در پلتفرم وردپرس وجود دارد. درواقع یکی از بهترین ویژگی‌ها و مزایایی که پلتفرم وردپرس دارد متن باز بودن آن است. بنابراین شما با طراحی سایت با استفاده از وردپرس می‌توانید کدها و افزونه‌هایی که مدنظر دارید را به راحتی به آن اضافه کنید. البته لازم است اشاره کنیم، این مسئله که هر کاربر و برنامه‌نویسی می‌تواند کدهای موردنظر خود را به پلتفرم وردپرس اضافه کند و آن را با سایر کاربران به اشتراک بگذارد ممکن است کمی امنیت وب سایت شما را به خطر بندازد از این‌رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که سفارش طراحی وب سایت وردپرس را به یک تیم متخصص و حرفه‌ای بدهید تا آن‌ها با بررسی و تشخیص کدهای مخرب، آن‌ها را برطرف کنند.

· تعداد بالای افزونه‌های رایگان وردپرس

یکی دیگر از مهم‌ترین مزیت‌هایی که وردپرس دارد این است که شما می‌توانید از تعداد زیاد افزونه‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهد استفاده کنید. جالب است بدانید که بیشتر این افزونه‌ها به صورت رایگان در اختیار کاربران و برنامه‌نویسان قرار می‌گیرند تا آن‌ها بتوانند متناسب با نیاز خود برخی از آن‌ها را دریافت کنند. البته برخی از افزونه‌های وردپرس رایگان نیستند و باید برای دریافت آن‌ها مبلغی را پرداخت کنید اما جای هیچ نگرانی نیست چراکه مبالغ پرداختی برای افزونه‌های پولی وردپرس کاملا مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.

· آسانی نصب و استفاده از وردپرس

جالب است بدانید برای کار با وردپرس و استفاده از آن برخلاف سایر پلتفرم‌ها نیازی به داشتن علم و دانش تخصصی در زمینه برنامه‌نویسی نیست و تنها با حداقل اطلاعات فنی که در زمینه برنامه‌نویسی دارید به راحتی می‌توانید وردپرس را نصب و از آن استفاده کنید.

· توسعه وب سایت وردپرس در کمترین زمان

برخلاف سایر پلتفرم‌های طراحی وب سایت که برای افزودن یک قابلیت جدید یا توسعه دادن آن‌ها به مدت زمان قابل توجهی نیاز است در پلتفرم وردپرس در کمترین زمان ممکن می‌توان یک قابلیت جدید به وب سایت افزود و آن را به راحتی توسعه داد.

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایا و ویژگی‌های پلتفرم وردپرس که لازم است بدانید، انعطاف بسیار بالای این پلتفرم است. همانطور که اشاره کردیم تنها با دانلود رایگان افزونه‌ای که به آن نیاز دارید می‌توانید قابلیت‌های جدیدی را در کمترین زمان ممکن به وب سایت ورپرسی خود اضافه کنید. علاوه‌بر این مانند سایر پلتفرم‌ها این امکان را دارید که تعداد صفحات بالایی در آن ایجاد کنید و هیچ‌گونه نگرانی از لحاظ مدیریت آن‌ها نداشته باشید. از همه مهم‌تر میتوانید چندین ادمین برای سایت وردپرسی خود در پنل آن تنظیم کنید تا چند کاربر به تمامی بخش‌های پلتفرم وردپرس وب سایت شما به راحتی دسترسی داشته باشند. درضمن لازم است اشاره کنیم که هر از چندگاهی نیاز است که پلتفرم وردپرس خود را بروزرسانی کنید. البته جای هیچ نگرانی نیست چراکه برای بروزرسانی این پلتفرم نیازی به تخصص و دانش بسیار بالایی نیست چراکه فرآیند بروزرسانی آن نیز مانند نصب و استفاده از آن بسیار راحت است.

نکات کلیدی

باوجود اینکه پلتفرم وردپرس افزونه‌های رایگان متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد اما به شما پیشنهاد می‌کنیم که هر یک از افزونه‌هایی که واقعا وب سایت شما به آن نیاز دارد را دانلود و دریافت کنید چراکه دانلود تعداد زیادی از افزونه‌ها موجب می‌شود، سرعت وب سایت شما کاهش پیدا کند. کاهش سرعت وب سایت، مشکلات متعددی را به همراه خواهد داشت که یکی از مهم‌ترین آن‌ها کاهش تعداد کاربران وب سایت و درنتیجه کاهش رتبه سئو یا بهینه‌سازی وب سایت است.

ممکن است پس از دریافت بروزرسانی‌ها و افزونه‌های جدید وردپرس با مشکلات فنی در وب سایت خود روبه‌رو شوید از این‌رو اگر دارای دانش برنامه‌نویسی نباشید نمی‌توانید آن مشکل را برطرف کنید بنابراین بهتر است در این زمینه از یک برنامه‌نویس کمک بگیرید.

با شاهکارهای طراحی وب سایت وردپرس آشنا شوید

همانطور که اشاره کردیم وردپرس یکی از بهترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌هایی است که امروزه اکثر کسب‌و‌کارها به دلیل مزایای متعددی که این پلتفرم دارد ترجیح می‌دهند به تیم‌های مجرب و متخصص در زمینه طراحی وب سایت، سفارش طراحی سایت وردپرسی را بدهند. یکی از مجموعه‌هایی که با برخوردار بودن از کارشناسان و متخصصین طراحی سایت وردپرس از دانش ویژه‌ای در این زمینه برخوردار است، مجموعه قدرتمند ایران سایت است.

شرکت ایران سایت اولین و بزرگترین شرکت طراحی سایت است که شما می‌توانید برای سفارش طراحی سایت با انواع زبان‌ها و پلتفرم‌ها به ویژه وردپرس از طریق شماره تماس 02188886450 با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید یا به صورت حضوری از طریق آدرس: تهران، میدان ونک،برج نگار، طبقه 19 واحد 9 از کارشناسان این مجموعه در زمینه طراحی سایت مشاوره دریافت کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس